וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: לוסי דובינצ'יק בחודש השישי להריון

15.4.2018 / 22:54

חודשים ספורים אחרי ששוחררה משיקום בבית החולים, אותו עברה בעקבות התאונה שבה נפלה מחלון ביתה - נחשף שקרוב לחצי שנה, השחקנית לוסי דובינצ'יק מטפחת ברחמה בייבי, מארוסה חגי פוקס. וואלה! סלבס פרי אהבה

בווידאו: לוסי דובינצ'יק בשחרורה מבבית החולים (צילום: ניר פקין)

אצל לוסי דובינצ'יק מתברר שהשמחה היא כפולה ומכופלת: ארבעה חודשים אחרי ששוחררה מבית החולים בתום שיקום ממושך - בעקבות התאונה המדוברת שבה נפלה מחלון ביתה שבקומה רביעית ביפו, אז עברה ניתוחים וטיפולים על מנת שתוכל לשוב ללכת - מתברר כי השחקנית נמצאת בעיצומו של הריון. בסופו, תלד בת משותפת לה ולארוסה, אותו הכירה במהלך האשפוז כששהו יחד באותו מחלקה שיקומית, חגי פוקס.

דובינצ'יק, על פי מקורבים, נמצאת כבר בחודש השישי להריונה - כך שבקיץ הקרוב תלד בת שנייה, אחות קטנה לבתה הבכורה אלמה. תוך כדי, דובינצ'יק בטח תעסוק בהכנות לחתונה, לא?


רכלו על ההריון של לוסי דובינצ'יק בפייסבוק

לוסי דובינצ'יק. אינסטגרם, צילום מסך
בקרוב אמא לשתיים. לוסי דובינצ'יק ובתה אלמה במהלך האשפוז/צילום מסך, אינסטגרם

מחישוב קל עולה כי דובינצ'יק, ששוחרה מבית החולים בחודש דצמבר האחרון, כבר הייתה בחודש השני להריונה כאשר עזבה יחד עם הארוס - אותו כאמור הכירה בתחילת תקופת החלמתה - להמשך השיקום בביתה. מאז, השניים שהחליטו להתחתן בחודש ספטמבר שעבר, לא רק שמרו על פרי אהבתם בסוד, אלא אף טיפחו את הקשר הזוגי במקום מגורים משותף ברמת גן.

לאחרונה, פרסמה השחקנית בת ה-35 תמונת אינסטגרם זוגית שלה ושל פוקס, לצד הכיתוב "שריינו את ה-17 לאוגוסט". האם זה תאריך האיחוד הרומנטי של השניים, או דווקא תאריך הלידה המתקרב של בתה השנייה של דובינצ'יק, שעדיין מחלימה מהאירוע הקשה שעברה בקיץ שעבר? עוד לא המון זמן כולם ידעו.


וואלה! סלבס בהריון מרוח הקודש. אף אדם שפוי לא מסכים לגעת בה.

עוד באותו נושא

לוסי דובינצ'יק חושפת: "אני אוהבת את זה קינקי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully