וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר של קלואי קרדשיאן הוא "האדם הכי שנוא באמריקה"

16.4.2018 / 0:04

טריסטן תומפסון, שזכה בסוף השבוע האחרון לראות את בת הזוג השלו, קלואי קרדשיאן, יולדת את בתם - הפך בן לילה לאחד האנשים הכי שנואים בארצות הברית. הכל, בגלל החשיפה כי בגד בקרדשיאן במשך כל תקופת ההיריון. וואלה! סלבס לא שוכחת

קלואי קרדשיאן עם טריסטן תומפסון/אינסטגרם

מכירים את הביטוי "מחיר התהילה"? אז זהו, שבמקרה של כדורסלן ה-NBA טריסטן תומפסון, תוסיפו לזה גם את מחיר הבגידה. בכל זאת, שחקן הכדורסל לא חשב שהוא יכול לבגוד באחת הנשים האהובות בארצות הברית בזמן שהיא בהיריון ולצאת מזה בשקט, נכון?


מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

קלואי קרדשיאן. אתר רשמי
כבר לא אוהבים? קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון/אתר רשמי

אתרי הרכילות מעבר לים געשו בשבוע האחרון, לאור פרסומים כי החבר ואבי בתה הראשונה של קלואי קרדשיאן, נצפה בפוזות אינטימיות עם בחורות שהן לא הקרדשיאנית. לא עם אחת, לא שתיים, כי אם חמש נשים שונות שטענו שהיו עם הכדורסלן המפורסם, בזמן שבת הזוג שלו ישבה בבית וחיכתה לתינוקת, שהגיחה לאוויר העולם בסוף השבוע האחרון.

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
היה בלידה. קרדשיאן ותומפסון/צילום מסך, אינסטגרם

נראה שבאמריקה לא שוכחים כל כך בקלות, כך שגם אם תומפסון נכח בלידה לצידה של בת הזוג הנבגדת שלו - המעריצים ממש לא מתכוונים לסלוח לו. בסוף השבוע האחרון הוצף חשבון האינסטגרם של טירסטן באלפי תגובות זועמות וקשות, "אתה הבן אדם הכי שנוא באמריקה", כתב אחד העוקבים, אחר איחל לו מוות. ואלה עוד היו הקלים שבטוקבקים.

בין המגיבות היו גם לא מעט מחברותיה של קרדשיאן, שגינו את ההתנהגות של האב הטרי, וגם לא אחר מאשר הרכילאי, פרז הילטון - שכתב, "התינוקת שלך תדע שאבא שלה היה כלב". עוקב אחר כתב "אתה גורם לגברים שחורים להיראות נורא". נראה אותו יוצא מזה.


וואלה! סלבס לא שוכחת ולא סולחת... אבל מוכנה להיות האישה השישית.

גירל פאוור

קרדשיאן ילדה בת. כל הפרטים

לכתבה המלאה
טריסטן תומפסון. צילום מסך
תכירו: האיש השנוא בארצות הברית. האינסטגרם של תומפסון/צילום מסך
טריסטן תומפסון. צילום מסך
אפילו פרז הילטון התערב!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully