וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מיכל אנסקי שולפת סכינים

13.4.2018 / 0:07

בזמן שמיכל אנסקי כמעט וגורמת לתאונה, נינט טייב מרימה לאקס שלה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

ניר פקין

את הרשימה פותחת אחת שאין לה מזל עם גברים, ככה זה שקלואי קרדשיאן, האחות הכי מתוקה במשפחה, נמשכת רק לשחקני כדורסל שבכלל נמשכים גם לנשים אחרות. ולא, העובדה שהיא נושאת את בתם המשותפת בבטנה, לא הפריעה לבן זוגה, טריסטן תומפסון לבגוד בה. פעמיים! מול המצלמות.

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
אין מזל! קלואי וטריסטן/צילום מסך, אינסטגרם

בואו נעבור למקום הרביעי, שם נמצאת אחת שדווקא יש לה מזל עם גברים, במיוחד כאלו עם כסף - קוראים לה אביבית בר זוהר ונראה שבקרוב היא לא תצטרך את הכסף של הגברים בחייה, זאת כמובן אם היא באמת תסכים להצעה להצטרף לקאסט של הישרדות ותקטוף את המיליון.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אביבית בר זוהר. אינסטגרם, אתר רשמי
בקרוב בביקיני? אביבית/אתר רשמי, אינסטגרם

יאללה, הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת אחת ששיחק לה המזל עם גבר מיוחד, בכל זאת לא בכל יום אתם שומעים על ישראלית שיוצאת עם בראד פיט. אז שיהיה מלא בהצלחה לנרי אוקסמן שעל פי האתרים מעבר לים מנהלת רומן עם השחקן ההוליוודי בחצי שנה האחרונה.

בראד פיט, נרי אוקסמן. GettyImages
אנג'י יודעת? נרי ובראד/GettyImages

אל המקום השני ומהכובד מגיעה אחת שיצאה בעיקר עם גברים שווים ולמרבה הפלא גם שומרת על קשר טוב עם חלק מהם, אחרת איך תסבירו את העובדה שהגברת נינט טייב הגיעה לפרגן לאקס ההורס, רן דנקר, בהקרנת הסדרה שלו בפסטיבל שהתקיים בקאן? אז נכון, נינה הייתה שם לצרכי עבודה, אבל היי, היא לא הייתה חייבת להגיע לפרגן.

רן דנקר, נינט טייב, הקרנת מיגל בקאן. Thierry Caprico,
מפרגנת! רן ונינט/Thierry Caprico

ובמקום הראשון, אישה אחת שאין לה מזל עם נשים אחרות, או בכלל - מיכל אנסקי שמה והיא כנראה לא ממש אהבה את העובדה שאישה אחרת, לונא מנסור, תרד לפניה מהמונית כשהשתיים חזרו מיום צילומים. הרוחות התלהטו עד שאנסקי, כך לפי מקורות, ניסתה להסיט את ההגה של נהג המונית עד שכמעט וגרמה לתאונה.

לונא מנסור, מיכל אנסקי. מערכת וואלה! NEWS
קרב חתולות. לונא ומיכל/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully