וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי נחמד למעריצים גם כשהוא מזיע

צילום: ניר פקין

12.4.2018 / 6:29

העובדה שהוא אחד הכוכבים הכי מצליחים ומפורסמים בארץ לא תעצור מיהודה לוי להיות נחמד למעריצים שתפסו אותו באמצע הרחוב. ושום מילה על כך שהוא מזיע אחרי אימון מפרך. וואלה! סלבס מאוהבת

יהודה לוי. ניר פקין
יהודה יא גבר/ניר פקין

הימים הם ימי "רמת אביב ג", על המסך מפציע ילד יפה תואר עם קוקו ארוך ועיניים כחולות - וואלה! סלבס התאהבה ומאז הכל היסטוריה. הילד, יהודה לוי, צמח להיות אחד הגברים היותר לוהטים ומבוקשים בביצה המקומית, שלא לדבר על כשרון המשחק והבייגלה מעל ראשון שמסרב לדעוך או לכבות - בזמן שוואלה! סלבס הפכה להיות המעריצה מספר אחת שלו וזו שעוקבת אחריו לכל מקום ולכל פינה. כן, גם אז שהוא ונינט טייב ישבו ברכב בעיצומו של ריב קשה.

אוהבים את יהודה לוי? בואו לרכל בפייסבוק

יהודה לוי. ניר פקין
רוצים סלפי?/ניר פקין

הזמן חלף, יהודה החליף חברות, שינה לא מעט לוקים, תפקידים וחברים, אבל דבר אחד לא השתנה - האיש החשוב מאוד לא שינה את האטיטוד שלו ונשאר הכוכב הכי חמוד ומתוק בביצה המקומית. כזה שלא יצעק על מלבישה, יתעצבן על מפיקה או ידרוש תנאים מיוחדים. כן, יהודה לוי הוא לא רק איש חשוב מאוד אלא גם איש חמוד מאוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
יהודה לוי. ניר פקין
יאללה.. מממ.. ביי/ניר פקין

במסגרת המעקב האובססיבי של וואלה! סלבס אחר הכוכב ההורס, היא נתקלה בו במתחם של התיאטרון הלאומי, הבימה, כשלוי חזר מאימון ספורט מפרך. להפתעתה של הגברת המרכלת, היא לא הייתה היחידה שעקבה אחריו, שכן לאיזור הגיעו גם חבורת מעריצים שקלטו את השחקן המפורסם, הראו התלהבות (יתרה?!) והחלו לדבר ולהצטלם עם הלוי.

וואלה! סלבס עדיין שומרת את הצמה של יהודה לוי

יהודה לוי. ניר פקין
תהיו בקשר/ניר פקין
יהודה לוי. ניר פקין
גם אתה רוצה סלפי?/ניר פקין
יהודה לוי. ניר פקין
ד"ש לדובי/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • יהודה לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully