וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתנהגו בהתאם: מי מנחה "האח הגדול" שהכי מרגש אתכם?

14.4.2018 / 0:01

בקרוב יעלו לא שניים, אלא שלושה מנחים על הבמה של בית הריאליטי הכי מדובר במדינה - ויגישו לכם את "האח הגדול" החדש. וואלה! סלבס בודקת אתכם, אם אתם הכי מצפים ללירון ויצמן, עפר שכטר או דווקא לאסי ישראלוף? הצביעו

רגע לפני החג זה קרה, כשבהפקת "האח הגדול" הכריזו באופן רשמי על כך שבגרסה החדשה של הריאליטי עם הבית הסגור יתפקדו לא שני אנשים, אלא שלושה, בתור המנחים של התחרות שמתעדת את המתמודדים 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. אל עפר שכטר ואסי ישראלוף, שכבר הנחו תכנית משותפת לא מזמן, הצטרפה צלע נשית בשם לירון ויצמן - ומאז ההתרגשות בעיצומה.

רכלו על מנחי "האח הגדול" החדשים גם בפייסבוק

מפוצלת - שכטר + ויצמן + ישראלוף. מערכת וואלה! NEWS
אחים ואחות. שכטר, ויצמן וישראלוף/מערכת וואלה! NEWS

כעת, כשהרוחות נרגעו והפוקוס עוד רגע יעבור לשלל המתמודדים ההזויים (מי יותר ומי פחות) שצפויים להפציע על המסך של "רשת", הגיע הזמן לרגע של התלבטות בחסות וואלה! סלבס: מי מהמנחים יעשה לדעתכם את העבודה הכי טובה - האם זה שכטר השובב, שידוע ברוח השטות שלו? אולי בכלל אסי, שליש "מה קשור" שמוכן גם לעבודה קשה כחלק משלישייה חדשה לגמרי? או דווקא מגישת תכניות הבידור ויצמן, שדיווחה על פליטי הריאליטי במשך שנים ארוכות?

כל מה שנותר לכם כעת הוא לחשוב, לבחור ולהמתין בסבלנות לא עוד המון זמן, אז הגרסה החדשה של "האח הגדול" תעלה למסך ואיש לא ישים לב למנחים - אלא דווקא לצרות הצרורות שיוצרים המתמודדים. יאללה, הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully