וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגיל... קוונטין טרנטינו דוהר על מתקן לפעוטות

8.4.2018 / 14:17

מתברר שהבמאי ההוליוודי וארוסה של דניאלה פיק, לא התבגר מאז שהיה צעיר שובב - כיוון שבסוף השבוע, טרנטינו החליט לעלות על מתקן שעשועים שמיועד לילדים ותועד כשהוא נהנה כמו ילד. צפו. וואלה! סלסב זה התרגיל

מר במאי, קוונטין טרנטינו, אתה יודע שגם אם ציפור לציפור לא נפגשת, היום כולם יכולים לצלם הכל באמצעות הסמארטפונים ולהפיץ ברשת, נכון? כי לעלות על מתקן שעשועים ממונע שמיועד לילדים בגיל חד ספרתי, כשאתה בן לא פחות מ-55, הוא ללא ספק אירוע שאפשר ואפילו נחוץ לתעד. כי זה לא הגיל, אלא התרגיל, הא?


עוד סיפורים מסמרי שיער:
אייל גולן ואירית רחמים מרימים במימונה
דין מירושניקוב חוגג, עם החברה ועוגת קצפת לפנים

רכלו על טרנטינו הילדון בפייסבוק

קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק בבכורת סרטה של סופיה קופולה The Beguiled, לוס אנג'לס, 12 יוני 2017. AP
חובבת שובבים? דניאלה פיק עם טרנטינו/AP

בלי ילדים משלו, או ילדים בכלל בסביבה, ארוסה ההוליוודי של דניאלה פיק (כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס) שהוא במאי מוערך, צולם כשהוא עולה על רכב צעצוע מכאני מחוץ למרכול בלוס אנג'לס - כזה שאם משלשלים לתוכו מטבע, זז קדימה ואחורה. התוצאה: זוכה אוסקר שמח וצוהל, זז קדימה ואחורה כמו הבן של השכנה שבדיוק מלאו לו שלוש שנות חיים.

ייתכן שטרנטינו היה זקוק להפוגה מהסיורים למציאת לוקיישן חדש לצילומים, שהוא מנסה טכניקת צילום רועדת לדשה או שפשוט היה צריך לפרוק קצת מתח שעולה בגלל ההכנות לחתונה עם דניאלה. הרכב, אם תהיתם, היה ממותג על ידי להיט העבר המצויר "סקובי דו" - סדרת האנימציה שטרנטינו הכי שנא כילד. תיקון? תמיד הכרחי.


כאשר וואלה! סלבס הייתה ילדה ורצתה מתקן שעשוע, אמא שלה הניחה אותה על מכונת הכביסה ושכחה ממנה.

נתפס על חם

הביקור הסודי של טרנטינו בישראל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully