וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה: הסלבס המתוקים האלה עשויים לגרום לכם לעששת

6.4.2018 / 0:54

רגע לפני שישראלים רבים יחליפו את שאריות המצות בצהלולי מימונה ושלל מאכלים נוטפי דבש - וואלה! סלבס נזכרה בכמה מכוכבי ביצת הבידור המקומית, שיכולים לגרום לכם להרעלת סוכר של ממש. שלומית מלכה, טל מוסרי או מיכל הקטנה? מתוקים... מדי!

קולולי קולולו, כמו מדי שנה, גם את הפסח הנוכחי יסיימו אלפי ישראלים ברגעים מתוקים במיוחד כשיציינו את הילולת המימונה המסורתיות - כולל הצהלולים, הגלביות ומאכלים מיוחדים כמו מופלטות, כדורי קוקוס ושאר דברי המתיקה שמפצים על הקלוריות שחסכתם כשלא הסכמתם לאכול מצות לאורך חול המועד.

סובלים מהרעלת סוכר עוד לפני החגיגה בסגנון מרוקאי, שמפרידה בין הכשר לחמץ? רק חכו עד שתבחנו כמה מהאנשים הכי מפורסמים בארץ - שמתוקים כמו דבש לאורך כל השנה ולא רק ביום אחד מתוכה.

מערכת וואלה! NEWS

לקראת המימונה, וואלה! סלבס אספה עבורכם שבעה ממתקים נוצצים מביצת הבידור הישראלית, כאלה שתמיד מחייכים, תמיד נעימים, תמיד מפרגנים, תמיד מחבקים ותמיד... תמיד סופר סוויט, שלא ילכלכו על איש ולא יזעפו על הפפראצי. להיפך, רוצים צילום סלפי משותף? אדרבא. מתוקים, אבל ברמה שיכולה לגרום לכם לסבול מסוכרת.

רכלו על הסלבס המתוקים גם בפייסבוק

מיכל הקטנה ויצמן | גדולה, מותק, גדולה

בסדר, אז הילדודס מהניינטיז כבר חוו ילדה שמטורפת על קצפת בעבר (אהמ), אבל מיכל הקטנה? כוכבת העוללים העכשווית הזאת לקחה את המתיקות שלה לקיצוניות חדשה - עם חיוכים גדולים, שירים שובבים ואף לא תמונה אחת בתקשורת שבה היא לא נראית מאושרת, שמחה, מחבקת, חושפת שיניים צחורות ומנשקת את הזולת. קטנה, באמת לא יצא לך להיות עצבנית קטנה פעם?

וואלה! סלבס הייתה נוגסת בגלל... שמיכל הקטנה היא כמו טופי ורוד. קשה מבחוץ ויכולה לשבור את השיניים.

טל מוסרי | נשבע לך לא בוגד, בשמחה

טל מוסרי, פעם מנחה שגרתי בעיני הצעירים והיום אושיית ילדים חתרנית, משדר "האפי, האפי, ג'וי, ג'וי" עוד מאז ימי "לא כולל שירות" העליזים - אז הופיע כנער. מאז לא רק שהספיק לפזז על שלל במות מופעים לכל המשפחה, להפוך ל"בוגד" של ערוצי הטלוויזיה לילדים ולעבוד עם כל מי שבמקרה השתרבב לעולם הבידור לצעירים, אלא לקפוץ משמחה מול כל פלאש שתיעד אותו. תנוח.

וואלה! סלבס הייתה נוגסת בגלל... שטל מוסרי הוא כמו סוכריות ג'לי בשלל טעמים. טעים, טעים, רק שאז מגיעה אחת בוגדנית, פיכסוש.

טילטיל | שורד וסחבק

בחייאת, פעם ראיתם את כוכב הריאליטי הכי נחמד בביצת הבידור המקומית כשהוא במצב רוח רע? לא משנה אם טילטיל תקוע על אי בודד, מראיין אנשים על המסך, מגיע לאירוע מתוקשר או מקפיץ אתכם מנקודת האיסוף ליעד כנהג טקסי, אין מצב שזה לא יקרה בתוספת חיוך, צ'אפחה ידידותית או חיבוק. גם אם מדובר בתעריף לילה.

וואלה! סלבס הייתה נוגסת בגלל... שטילטיל הוא כמו וופל קלאסי ליד הקפה השחור. תמיד בא בטוב.

שלומית מלכה | לא יוצאת מהבית בלי אנרגיות חיוביות + קסדה

כולם יודעים שככה זה אצל שלומית מלכה - לא משנה כמה פעמים תחליק על שלולית בעת רכיבה על אופניים, תקלוט את הפלאש של הפפראצי, תפרסם סטורי אינסטגרמי משגע או תתועד עם אותה החברה בפעם ה-12,254 החודש, אין מצב שזה יקרה בלי חיוך המלאך שלה. האישה שהמציאה ליודה לוי המחוספס את הכינוי "דובי" ולא מפסיקה להתמזמז עם העולם יכולה להמיס גם את הלב המריר ביותר.

וואלה! סלבס הייתה נוגסת בגלל... ששלומה היא כמו דובון עשוי משוקולד. נדירה, איכותית, בעלת מראה תוצרת חו"ל, אבל כל כך עדינה שצריך להיזהר שלא לשבור.

יובל המבולבל | לא, מצב הרוח לא מתבלבל אף פעם

אין צורך להכביר במילים, אבל אי פעם ראיתם את יובל המבולבל כשהוא פחות אנרגטי, פחות חמוד להורים כמו לילדים, פחות ידידותי לבריות, פחות מחנטרש מילים, פחות נראה כאילו טבל בצנצנת דבש רגע לפני שראיתם אותו? התשובה היא לא. פשוט לא.

וואלה! סלבס הייתה נוגסת בגלל... שיובל המבולבל הוא כמו סוכריית ליקריץ', חריפה, מתוקה, מציקה. הטעם מתעתע בכל פעם מחדש.

פנינה רוזנבלום | אה-הא, החיים בוורוד

לא משנה כמה שנים אתם כבר מכירים את פנינה רוזנבלום, הבלונדינית האולטימטיבית של ביצת הבידור, תמיד ראיתם אותה צוחקת, מרשימה, מהפנטת, בחליפה ורודה אולטימטיבית. פנינוש היא אולי בוס-ביץ', אבל גם החברה הזאת של כולם, שנישאה בשמלה צהובה (ואז גם בשמלה בגוון סגלגל) ונראית כמו ממתק לעיניים כשהיא משתזפת בביקיני כשהיא בשנות ה-60 לחייה.

וואלה! סלבס הייתה נוגסת בגלל... שפנינה רוזנבלום היא כמו מרשמלו. חטיף וינטג' וורדרד, רכה מבפנים ותאווה לעיניים מבחוץ.

ציפ שביט | הופה היי, זו ציפיטפוט

כולם הלכו לג'מבו, טמבולינה נותרה לבד, שברה את היד בירידה מהמדרגות, אבל שום דבר, פשוט כלום, לא יכבה את האש שדולקת מתחת לישבנה של ציפי שביט - הפצצה האדמונית הכי מתוקה שידעה תעשיית הבידור המקומית מאז ומעולם. סטטוס תמידי: טוב לה, בלי עין הרע.

וואלה! סלבס הייתה נוגסת בגלל... שציפי שביט היא כמו סוכריית תרנגול קלאסית. אולי של פעם, אולי עושה קצת בחילה, אבל מעלה את רמת הסוכר בדם בהצלחה מרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully