וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שבטוחה שכולם מדליפים עליה מידע!

6.4.2018 / 1:01

היא יפה, היא אמיצה, היא מנהלת מערכת יחסים מעוררת קנאה, מצליחה בעבודתה והיא גם... לחוצה. מספיק על מנת לחשוד בכל העולם, כמעט, שהוא מדליף פרטים אישיים בנוגע עליה לתקשורת. וואלה! סלבס קלונקס

אישה לחוצה כוססת ציפורניים. ShutterStock
אישה לחוצה כוססת ציפורניים/ShutterStock

תנו לוואלה! סלבס להעניק לכם הצצה לאחורי הקלעים של תעשיית הגלאם המקומית ואלה שמסקרים אותה: אין שום מצב שאדם אחד, יחיד ובלעדי הוא זה שמעביר את כל (אבל כלללל) המידע שאתם צורכים בנוגע לאדם אחר, מפורסם ככל שיהיה. הצלבת מקורות, בדיקה חוזרת והמון כסת"חים הם חלק מהעבודה השוטפת של מלכת הרכילות.

כאן, נכנסת לתמונה דוגמנית מקומית יפהפייה, כזאת שמנהלת זוגיות נוצצת, צעירה שלא מפסיקה לעבוד ושומרת מספרי טלפון של כמה חברים מוכרים שמבלים איתה מפעם לפעם - ברשימת החיוג המקוצר. החיים הטובים? הולה, אבל זה לא אומר שהגברת לא חושדת שאותם חברים ושאר מכרים אחרים, מעבירים מידע עליה לתקשורת, או מפטפטים עם אנשים שמכירים אנשים שעשויים לכתוב עליה ולערער את שגרת חייה.

כשהפפראצי תופס אותה, היא מאשימה אחדים. כשכותבים עליה, היא מפנה את האצבע כלפי אחרים. חיה בהיסטריה, לא ישנה בלילות, לא מפסיקה להטיח האשמות? שימי לב, את יוצרת עניין רק למשך תקופת זמן מוגבלת, יפיופה. אולי כדאי שתדברי עם מישהו או תיקחי משהו שירגיע אותך.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully