וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ביישנית: קורטני קרדשיאן והחבר מתפשטים ומצטלמים

1.4.2018 / 13:01

האחות הגדולה במשפחת קרדשיאן שמרה במשך חודשים על עמימות בכל הנוגע לבויפרנד החתיך, יונס בנדג'ימה, רק שאז כנראה נמאס לה - כך שקורטני פרסמה תמונה זוגית לוהטת שלהם. בתחתונים. וואלה! סלבס חשופית

קורטני קרדשיאן (אינסטגרם)

שנה, שנה שלמה שקורטני קרדשיאן - או האחות הגדולה והמילף הרשמית של משפחת הריאליטי-טראש ואחת הנשים המוכרות בעולם - ניסתה לשמור על עמימות בכל הנוגע לבויפרנד החתיך שלה, יונס בנדג'ימה. ואז, כנראה שנמאס לה מכל השמועות, הסודות, חצאי האמיתות ושאר הדיווחים בצהובונים, והחליטה לפרסם תמונה זוגית סופר לוהטת של השניים. במכנסי ג'ינס ותחתונים כמובן.


עוד רכילות נהדרת:
יאיר נתניהו והחברה הבוגרת משתזפים
אביבית מלמדת אתכם לדבר בשפת האהבה. צפו

רכלו על התמונה הזוגית של קורטני קרדשיאן ויונס בפייסבוק

משפחת קרדשיאן בפרסומת לקלווין קליין. קלווין קליין, יחצ, צילום מסך
עם האחיות בתחתונים? נעים. בנות קרדשיאן וקורטני/צילום מסך, קלווין קליין, יחצ

נכון, הקרדשיאן בת ה-38 (שהיא אמא לשלושה מהאקס ההולל, סקוט דיסיק) מבלה עם המתאגרף/ דוגמן שצעיר ממנה ב-14 שנים (בקטנה) מאז האביב שעבר, אבל אפילו האחיות המפורסמות התקשו לקבל מידע בנוגע לגברבר שמבלה עם אחותן הגדולה זמן איכות זוגי. שוקינג.

כל החשאיות, התרחשה עד לאחרונה כנראה, כי בסוף השבוע, קורטני פרסמה באינסטגרם צילום סלפי שלה עם אהובה, כל אחד בתחתונים ממותגים - כחלק מהקמפיין המשפחתי שאותו היא מקדמת עם אחיותיה המרגשות. לראייה: היא גוהרת עליו, בחזייה שמדגישה את הקימורים העסיסיים, בעוד שגם לבן ה-24 רואים את התחתונים.

עוד באותו נושא

בגד הים השקוף של קורטני לא משאיר מקום לדמיון

לכתבה המלאה
קורטני קרדשיאן, יונס בנדג'ימה. אינסטגרם, צילום מסך
אבל להתפשט עם הבויפרנד? לוהט. הסלפי של קורטני קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

למה נמאס לקורטני, שפרסמה עד כה רק תמונה אחת עם בנדג'ימה, להחביא את הריליישנשיפ? או שהיא מוכנה לנפנף באהבה החדשה שלה, עשור אחרי שהכירה את האקס שהפך לחלק מרכזי גם במשפחת קרדשיאן, או שנמאס לה שכולם מדברים על אותו האקס והחברה הסופר צעירה שלו, או שהיא פשוט הייתה מחויבת כך בחוזה קמפיין התחתונים המשפחתי שלה. כל התשובות נכונות, כנראה.


כשמישהו סוף סוף ירצה אותה, וואלה! סלבס תצטלם איתו בעירום מלא, כשהם דוהרים על קרנף בספארי. אמנות או נמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully