וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה, תראו את המהפך בלוק של עוז זהבי!

וואלה! סלבס

25.3.2018 / 15:32

מי שנחשב לילד הרע של תעשיית הבידור וסובב לא מעט ראשים בזכות ההזות השובבה שלו, החליט לעבור מהפך דרסטי במראה החיצוני. אז מה עובר על הלוק של עוז זהבי? וואלה! סלבס זיפים

עוז זהבי. ניר פקין
כך אתם מכירים אותו. עוז זהבי/ניר פקין

בעולם שבו קים קרדשיאן צועדת על שטיחים אדומים עם שיער ורוד, כריסטינה אגילרה מצטלמת כשלראשה פאה בצבע לילך, מוש בן ארי גוזז את הראסטות הסבוכות שלו ומיילי סיירוס דקרה עם תספורת מוהוק בלונדינית את הפפראצי, מה הפלא שגם עוז זהבי יכול לעבור מהפך דרמטי במראה, שקשור בשיערו הנפלא. רק תראו מה קרה לו ממש לפני כמה שעות אצל הספר הצמוד!


רכלו על הלוק של עוז זהבי בפייסבוק

עוז זהבי קירח. צילום מסך
איש חדש, בתהליך/צילום מסך

זהבי בן ה-34 לא הוסיף תלתלים ארוכות, לא הלך על מראה קוצים שחור משחור ואפילו לא בחר בתספורת אפרו אדמונית כמו ליצן קרקס - אלא נפטר מכל השיער שעל ראשו המפורסם. כן, זה נכון, השחקן שפעם נחשב לילד השובב של תעשיית הבידור הישראלית קירח, לחלוטין, על הסכין.

השחקן והצ'ארמר, שיתף היום ברשת תיעוד מהרגעים הארוכים שבהם בילה אצל הספר האישי שלו, אבנר מלכה, כהכנה לטובת תפקיד חדש שייגלם בקרוב. נכון, הרווק אכן מתפאר בזקן עבות שנצבע בגוון שונה מזה הטבעי ומעטר את פניו המוכרות, אבל על הפדחת של זהבי - אפילו לא רבע שערה. נראה טוב יותר או פחות לדעתכם? יש סקר למטה, הצביעו והשפיעו.


וואלה! סלבס קירחת רק באזורים שהשתיקה יפה להם.

עוד באותו נושא

בנות, בנים, עוז זהבי עושה שרירים

לכתבה המלאה
עוז זהבי קירח. צילום מסך
הלוק החדש של עוז זהבי. אהבתם?/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • עוז זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully