וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדי ביטי מגיבה על מעצרו של אביה: "אין לי מה להסתיר"

20.3.2018 / 12:35

דקות ספורות אחרי שהותר לפרסום כי אביה של עדי ביטי הוא זה שחשוד כי שלח למעריצותיה הקטינות הודעות מיניות, הזמרת הצעירה פרסמה ברשת הצהרה בכתב ידה. "עוברים עליי ימים קשים", הסבירה כוכבת הנוער. וואלה! סלבס מבהירה

ראובן קסטרו

כוכבת הנוער מסבירה את הצד שלה: היום (ג'), ממש רגעים ספורים אחרי שהוסר צו איסור הפרסום על כך שאביה של הזמרת עדי ביטי, הוא זה שחשוד כי שלח למעריצותיה הקטינות של בתו הודעות בעלי תכנים מיניים בוטים - החליטה הצעירה בת ה-16 לפרסם מכתב, שבו היא מבהירה למעריציה ולעוקבים שלה ברשתות החברתיות כי לא הייתה מודעת למעשים.

בנוסף, ביטי מבקשת להמשיך לעבוד מבלי להיות מקושרת לפרשה שגרמה למשפחתה מפח נפש וביקשה לכבד את פרטיותה במהלך התקופה הקשה שעוברת עליה, מאז שנודע כי רונן ביטי בן ה-48 חשוד בעבירות כנגד נערות צעירות.


רכלו על המכתב של עדי ביטי בפייסבוק

עדי ביטי. אלירן אביטל, שוקה כהן, אורית פניני, ערן לם,
בסערת רגשות. עדי ביטי/אלירן אביטל, שוקה כהן, אורית פניני, ערן לם

"בימים האחרונים אני ומשפחתי נמצאים בסערת רגשות", כתבה ביטי בדף שנראה כאילו כתבה בכתב ידה, "חשוב לי לומר כי לא השתתפתי ולא הייתי חברה או מנהלת באף קבוצת וואצאפ הקשורה לחקירת אבא שלי והדברים יתבהרו בקרוב. אינני יודעת אילו תכנים או מסרים, אם בכלל הועברו בקבוצה הזו. אני סומכת על המשטרה שתעשה עבודתה נאמנה", הבהירה.

אז, המשיכה ש"אין לי צורך באיסור פרסום שמי, שכן לא אני נאשמת או חשודה בעבירה כלשהי. לכן החלטתי היום לבקש להסיר את צו איסור הפרסום ולשתף אתכם במה שאני עוברת, כי לי, עדי ביטי, אין מה להסתיר".

"עבדתי מאוד קשה כדי להגיע לאן שהגעתי. אני רוצה להמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהבת: לצור מוזיקה, לשיר, להופיע ולשמח את הציבור וחברי שאני אוהבת כל כך, מבלי ששמי ישורבב בעניין שאין לי ידיעה/ קשר אליו", כתבה ביטי בכנות.

אז, הוסיפה למעריציה, שהיא "משתפת אתכם כי עוברים עליי ימים קשים, לא פשוטים ובטח גם יהיו כאלה בעתיד הקרוב. בימים אלה אני עובדת על שירים חדשים וממשיכה להתרכז בעשייה המוזיקלית שלי והבגרויות כבר בפתח. אני מבקשת לכבד את פרטיותי ובהזדמנות זו להודות לכל אלפי האנשים שתומכים בי, מקיפים אותי באהבה ונותנים לי כתף בשעה לא פשוטה זו. שלכם תמיד, עדי", סיימה את ההצהרה.


וואלה! סלבס מחזקת את עדי ובטוחה שהאמת תצא לאור.

אבא, אל תחטיף

מפורסמים שהוריהם הסתבכו עם החוק

לכתבה המלאה
הארכת מעצר לרונן ביטי, אבא של עדי ביטי, בית משפט השלום ראשון לציון, 20 במרץ 2018. יותם רונן
אביה של הזמרת, רונן ביטי, במעצר/יותם רונן
עדי ביטי. ליאור פינקסון, מערכת וואלה! NEWS
הבגרויות כבר בפתח. עדי ביטי/מערכת וואלה! NEWS, ליאור פינקסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully