וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן הגולסטאריות היא גם מחנכת השנה של ישראל

20.3.2018 / 6:25

אתם רגילים לראות אותה על המסך הקטן בתור הקפטן המצחיקה של חבורת הגולסטאריות, אבל ביום ביום - בל אגם היא גם מדריכה של נערות טרנסג'נדריות בתחילת דרכן, אז אין סיבה שלא תקבל את תואר "מחנכת השנה של ישראל". וואלה! סלבס מעריצה

בל אגם. ניר פקין
לא רק כדורגלנית. בל/ניר פקין

נראה שזו ללא ספק השנה הרותחת של בל אגם. מי שרק לפני מספר שבועות פרצה לחייכם כטרנסג'נדרית ההורסת מסדרת הדוקו-ריאליטי, "גולסטאריות" שמשודרת בHOT, הפכה מהר מאוד לכוכבת על המסך הקטן כקפטן של הקבוצה וכאחת הדמויות היותר משעשעות על המסך בזמן האחרון ולאורחת כבוד בכל תכניות האירוח והעיתונים.


מה דעתכם על התואר שקיבלה? רכלו לנו בפייסבוק

בל אגם. רפי דלויה
המחנכת./רפי דלויה

אממה, נראה שאגם היא לא רק כדורגלנית, בדרנית ומארגנת מסיבות רווקות, אלא גם אחת שדואגת לנוער הגאה ולעתידם. רובכם אולי לא יודעים, אבל בזמנה הפנוי - בל מתנדבת בארגון הנוער הגאה שעוזר לבני נוער מהקהילה הגאה. במסגרת פעילותה, אגם הקימה קבוצת תמיכה לנערות טרנסג'נדריות הנמצאות בתחילת תהליך לשינוי מין או שוקלות לעבור שינוי שכזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בל אגם. שלומי צ'יקונה,
עושה למען הקהילה/שלומי צ'יקונה

בעקבות הפעילות הענפה שלה, החליט מועצת ארגוני הילדים והנוער ביחד עם משרד החינוך להעניק לגברת גולסטארית ולעוד 20 מחנכים נוספים את תואר "מחנכת השנה". בנימוק, כתבה הוועדה, "ועדת הבחירה מצאה את פעילותה של בל כמעוררת השראה, ראויה להוקרה והערכה, בהיותה פורצת דרך במתן מענה חינוכי ערכי בלתי פורמאלי ראשון מסוגו בישראל, לבני ובנות נוער טרנסג'נדר, זאת מתוך התובנה שבמסגרת ארגון הנוער, ניתן להעניק מרחב חברתי וערכי חיוני אשר מחזק את היכולות האישיות של בני הנוער, הדימוי העצמי וכן את תחושת השייכות, האחריות והסולידריות החברתית".

וואלה! סלבס חולמת על היום שבו בל אגם תאמץ אותה או תלמד אותה איך מנענעים את האגן

בל אגם. רפי דלויה
גולסטארית. בל/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully