וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הטיס את מיכל אנסקי לחופשה המושלמת?

19.3.2018 / 0:06

אושיית האוכל מהמסך ארזה את חברתה המנחה לירון שמם, מזוודה וכמה בגדי ים קטנים - בכדי לצלם כמה רגעי נופש אקזוטי ופוטוגני במיוחד מעבר לים. מקנאים? חכו שתשמעו מי שילם למיכל אנסקי על הכל. וואלה! סלבס לאקי ליידי

יש כאלה שזכו בהכל בחיים: יחוס משפחתי נאה, מראה מצודד, בינה, דעת, מזון גורמה אי מתי שתחפוץ, כמה חברים מקושרים ופה גדול. אבל מיכל אנסקי? אושיית האוכל לא זכתה בכל אלה, אלא גם לטוס עד למאוריציוס האקזוטית לטובת נופש מפנק במיוחד, שיתועד כל כולו עבור תכנית חדשה. כן, וואלה! סלבס רואה אתכם מגלגלים עיניים בקנאה!


מה דעתכם על החופשה של מיכל ולירון? רכלו בפייסבוק

מיכל אנסקי, לירון שמם. אינסטגרם, צילום מסך
נופשות ומצלמות. מיכל אנסקי ולירון שמם/צילום מסך, אינסטגרם

לאחרונה, אנסקי ארזה מזוודה שכוללת כמה בגדים קצרצרים, את חברתה הטובה המגישה לירון שמם והדרכון שלה - ועלתה על טיסה לאי המפתה שבדרום מערב האוקיינוס ההודי. אבל הנסיעה המפנקת לא עוסקת כל כולה בפלז'ר בלבד, כיוון שאנסקי את שמם מתועדת במהלכה, מה שאומר שמדובר בביזנס.

השתיים, שנהנות בכפר הנופש "קלאב מד" שבמאוריציוס, הגיעו לאזור על מנת לתעד את הכל לטובת תכנית הטלוויזיה "חופשה VIP" שתשודר בערוץ 12 - שמציגה לכם את החיים הטובים מסביב לעולם, על פי מפורסמים מקומיים. נכון, זאת אנסקי שלא רק תדגום את המזון המקומי, תתרגש מכל נפלאות האי האקזוטי, אלא אפילו תקבל על כך תשלום על חשבון הפקת התכנית, שתשודר בקרוב על המסך שלכם, לצד החברה שמם. בנות, הכי נהנות.


וואלה! סלבס נשלחה לאחרונה ליום של פינוק באגמון החולה וכמעט טבעה.

מיכל אנסקי. ניר פקין
חוגגת מול המצלמה. מיכל אנסקי/ניר פקין
לירון שמם. ניר פקין
מככבת מעבר לים. לירון שמם/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully