וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוספת החדשה של משפחת נתניהו

15.3.2018 / 0:02

בזמן שנינט טייב קופצת לביקור פתע בשבוע האופנה, החברה החדשה של יאיר נתניהו קופצת לאירוע בקניון ברמלה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

לשכת העיתונות הממשלתית

את הרשימה נפתח עם אחד הזוגות היותר מדוברים בתעשייה - אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' - שאחרי שכיכבו בפריים טיים ובתכנית הרדיו המפורסמת שלהם, הם נותנים גיחה גם להפסקת הפרסומות לאחר שנבחרו להיות הפרזנטורים של מוצרי המיזוג של אלקטרה.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ'. צילום מסך
בקרוב בהפסקת הפרסומות. אייל ואופירה/צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא עוד זוג, הפעם מדובר בזוג הוליוודי שהחליט לשבור לכולם את הלב, ככה זה שזאין מאליק וג'יג'י חדיד מחליטים שהגיע הזמן להיפרד, זאת אחרי שהוא אפילו קעקע את העיניים שלה על החזה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'יגי חדיד זאין מאליק. GettyImages
כבר לא. זאין וג'יג'י/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד זוג שלא ממש החליט מה טיב היחסים ביניהם, אז אולי כדאי שטל כוכבא ואחווה סיטבון יחליטו אם הם ביחד או לא. רגע אחרי שהצטלמו לקמפיין משותף, השניים הפרידו כוחות, אלא שלפני שמישהו בכלל הספיק לבקש תגובה - הם שוב חזרו.

טל כוכבא, אחווה סיטבון. ניר פקין
ביחד או לא? טל ואחווה/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע השבוע הכי נוצץ בישראל, הלא הוא שבוע האופנה שקיבל בזרועות פתוחות את כל הכוכבים הישראליים, אבל נהנה במיוחד כשאורחת כבוד אחת מיוחדת צעדה עליו, בכל זאת, לא כל יום נינט טייב מגיעה לביקור פתע ומפציעה על השטיח האדום עם שמלת תחרה שחושפת לא מעט עור עדין וחלק.

נינט טייב. שלומי צ'יקונה,
דפקה הופעה. נינט וסופי/שלומי צ'יקונה

ובמקום הראשון, אחת שיכולה ללמוד דבר או שניים מהגברת טייב בכל הנוגע לאירועים, אחרי הכל אם את החברה החדשה של יאיר נתניהו - את חייבת לדעת איך להתנהג מול התקשורת. אז תגידו שלום ליוליה אגסי שעשתה את טבילת האש הראשונה שלה באירוע השקה של רשת אופנה בקניון רמלה.

יוליה אגסי, יאיר נתניהו. שוקה כהן,
בחולצה שקופה. יוליה/שוקה כהן
  • עוד באותו נושא:
  • הרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully