וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון, לגרוש שלך יש חברה חדשה

14.3.2018 / 15:37

בזמן שהשחקנית ההורסת מעדיפה לשמור על פרופיל נמוך, הגרוש החתיך שלה כבר אוחז בזרועותיו בחורה חדשה, לוהטת וצעירה ממנו ב-21 שנים. ואיך סלינה גומז קשורה לכל הסיפור הזה? וואלה! סלבס משולש ברמודה

(אימג’בנק, Gettyimages)

רק לפני מספר שבועות העולם עצר את נשימתו וביקש למחות את דמעותיה של השחקנית ג'ניפר אניסטון, לאחר שנודע כי היא ובעלה, השחקן ג'סטין ת'רו, החליטו לפרק את החבילה המשפחתית ולהיפרד כידידים. השמועות לאחר הפרידה צצו כפטריות לאחר הגשם כשהרכילות החמה ביותר הייתה כי הפרידה הגיעה בעקבות העובדה שת'רו גילה כי אשתו שומרת מכתבים שנהגה לקבל מהגרוש שלה, בראד פיט, בתקופה שהיו נשואים.

רוצים עוד רכילות?
רואים לה! נינט טייב מהפנטת בשמלת תחרה
שרה יודעת? חברה של יאיר נתניהו מגיעה להשקה בקניון

ג'ניפר תתחתן שוב או לא? רכלו לנו בפייסבוק

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. AP
אל תשאלי, יש לו חברה חדשה. ג'סטין וג'ניפר/AP

אממה, בהוליווד כמו בהוליווד - זה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה, או במקרה הזה - עד שהחברה החדשה והצעירה נכנסת לתמונה. אז כן, ממש כמו בתסריט שנכתב על ידי מיטב המוחות של הוליווד, נראה כי הרבה לפני שפורסם דבר הפרידה, ת'רו כבר אחז בחברה חדשה וצעירה שנחשפת עכשיו במדורי הרכילות מעבר לים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. GettyImages
בזמנים טובים יותר/GettyImages

על פי האתרים, ת'רו אוחז בבחורה חדשה העונה לשם פטרה קולינס. אם השם מצלצל לכם מוכר, זה רק בגלל שאותה קולינס היא צלמת מוכרת והייתה אחת החברות הטובות של סלינה גומז.

ואיך הזמרת המפורסמת קשורה לכל הסיפור? טוב ששאלתם, חדי עין יכלו להבחין כי לפני מספר שבועות, לאחר שג'סטין העלה תמונה שלו ושל פטרה ואף תייג אותה - החליטה גומז להפסיק לעקוב אחרי חברתה הטובה. הסיבה? כולם הרי יודעים שגומז ואניסטון חברות טובות ונראה שהזמרת החליטה לבחור בצד של כוכבת "חברים" ולא בצד של הצלמת. מי אמר שלא מעניין בהוליווד?


וואלה! סלבס יצאה עם האקס של האקס שלה, שהוא בכלל אח של אחותה החורגת

פטרה קולינס. GettyImages
החברה החדשה. פטרה/GettyImages
פטרה קולינס. GettyImages
פעם הן היו חברות. פטרה וסלינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully