וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מפורסמי ישראל למען לוחמי צה"ל

12.3.2018 / 13:00

מפורסמי ישראל כולם נקראו לדגל כשאביב אלוש ביקש מהם לפרסם סרטון שתומך בחיילי צה"ל הסובלים מפוסט טראומה בעקבות שירותם הצבאי. מבר רפאלי ויהודה לוי דרך אייל גולן ומיה דגן ועד שירי מימון ואורנה בנאי - כולם השתתפו. וואלה! סלבס כחול לבן

אילוסטרציה

סלבס שמתגייסים למען מטרה חשובה ונעלה - הוא דבר של מה בכך, אבל היענות כזו גדולה, וואלה! סלבס מעולם לא נתקלה, ואולי כי הפעם מדובר באמת במטרה שכולם יכולים להזדהות איתה, כי הרי למי לא היה אח, אחות, דוד או דודה שהתגייסו לצבא ונלחמו במלחמות ישראל. זו אולי הסיבה שכשאביב אלוש פנה לחבריו המפורסמים - כולם נענו.

רוצים עוד רכילות?
מביך! מה הכוכבות יודעות על אופנה ישראלית?
נועה קירל וברק שמיר מציגים: חופשה רומנטית

מה דעתכם על ההירתמות של הסלבס? רכלו לנו בפייסבוק

סלבס למען חיילים. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
נשמות! אביב, אסתי, בר ואייל/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

אלוש חבר למייסד עמותת "לוחמים לחיים", עידו גל רזון, שנפצע ב-2007 בעת שירותו בעזה, וביחד הרימו ערב התרמה למען חיילי צה"ל שנפצעו במלחמות ולקו בפוסט טראומה, שייערך ביום ראשון (18.3). רגע לפני האירוע הגדול, החליט אלוש לפנות לכל חבריו בתעשייה וביקש מהם להירתם למטרה החשובה ולפרסם סרטון בעמוד האינסטגרם שלהם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אביב אלוש. ניר פקין
גייס את החברים. אביב/ניר פקין

אז כמובן שכולם נענו לבקשה, כך שאת הסרטון המדובר תוכלו לראות בעמודי האינסטגרם של מיטב הסלבס, ביניהם שלומית מלכה ויהודה לוי, אנחל בונני, יעל גולדמן ואורי פפר, רותם סלע, בר רפאלי, ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי. גם עמוס תמם, אורנה בנאי, מארינה מקסימיליאן, מירי מסיקה, קרן פלס, היהודים, עידן עמדי וליאור רז נרתמו למשימה החשובה.

יהודה לוי, שלומית מלכה. אמיר מאירי,
למען החיילים. יהודה ושלומית/אמיר מאירי

אבל לא רק, כי גם עדי הימלבלוי, אייל גולן, נטלי דדון, חן אמסלם, דניאל גד וישראל אטיאס נענו לבקשה של אלוש, ממש כמו אנה ארונוב, שירי מימון, עידו ברטל, נתן גושן, עומר דרור, דר זוזובסקי, רותם אבוהב, מאור בוזגלו ומייקל לואיס שפרסמו את הסרטון.

חברים נוספים של אביב שהסכימו לקחת חלק במשימה החשובה היו עדן הראל, מלי לוי, דניאל גל, אורנה בנאי, אלי פיניש, נטע גרטי, משה אשכנזי, מארק איווניר, דנה פרידר, מיכאל מושונוב, שי לי שינדלר, מיה דגן, מירב פלדמן, קובי אפללו ואסתי גינזבורג. מי עוד? גם מיכל אנסקי, דין מירושניקוב, מגי אזרזר, בת חן סבג, ירדן הראל, לירן כוהנר ויערה בנבנישתי. כל הכבוד

וואלה! סלבס חולמת לאמץ לוחם. או שניים. או שלושה

דנה פרידר. אביב חופי
מעלה את המודעות. דנה/אביב חופי
חתונה דיה אמיר. ניר פקין
לוחם למען הלוחמים. ישראל/ניר פקין
עדי הימלבלוי. אביב חופי
תורמת. עדי/אביב חופי
מיה דגן. שוקה כהן
נשמה. מיה/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully