וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בקהאם ובלה חדיד קרובים מתמיד

צילום: SPLASH

7.3.2018 / 11:22

משחק הכדורגל של ריאל מדריד, משך אתמול (ג') לא מעט מעריצים שבאו לצפות ברונאלדו מככב, אבל לא רק - כי בקהל ישבו שניים שהיו קרובים (קצת יותר מדי) ויצרו לא מעט עניין, ככה זה שדיוויד בקהאם ובלה חדיד נראים צמודים. וואלה! סלבס ספוטד

דיוויד בקהאם, בלה חדיד. splash
מגרה אותך הלשון שלי? דיוויד ובלה/splash

לדרבי חוקים משלו? זה בטוח! תשאלו את מיקי חיימוביץ' שעקצה את גדי סוקניק בטקס פרסי הטלוויזיה. או, שאתם פשוט יכולים לשאול את שחקן הכדורגל במיל', דיוויד בקהאם, ודוגמנית העל - בלה חדיד, שנראו אתמול צמודים, שלא לומר צמודים מדי, כשהגיעו לצפות במשחק הכדורגל: ריאל מדריד נגד פריס סן ז'רמן במסגרת ליגת האלופות.

רוצים עוד רכילות?
אקשן! מלי לוי, נתי רביץ ודביר בנדק מבשלים פרויקט
ים כחול עמוק: התאונה האופנתית של נטלי דדון

מה דעתכם: יש רומן או לא? רכלו לנו בפייסבוק

דיוויד בקהאם, בלה חדיד. splash
עשה לך את זה, אה?/splash

אמש (ג') צפו מיליוני אנשים באחד ממשחקי הכדורגל הכי מסקרנים, אבל חדי העין יכלו להבחין באירוע מרגש ומסקרן קצת יותר, כזה שלא היה על הדשא הירוק אלא דווקא ביציע הכבוד. בכל זאת, לא בכל יום אחד משחקני הכדורגל המפורסמים בעולם מסתחבק עם אחת מהסופר מודלס הכי לוהטות של השנה האחרונה. הכל טוב ויפה, אם אותו שחקן לא היה נשוי לאחת מהנשים הכי מפורסמות בעולם, הלא היה ויקטוריה בקהאם.

דיוויד בקהאם, בלה חדיד. splash
זה קשמיר?/splash

אז לא ברור אם הגברת בקהאם נתנה לבעלה אישור או שמא היה מדובר במפגש אקראי בתא שמיועד רק לאנשים מיוחסים, כך או כך - לא נראה שפוש ספייס תהיה מאושרת מהדרך שבה נגעה הדוגמנית ההורסת את בעלה. צפו להתפתחויות.

אם אכן השניים מנהלים רומן - זו לא תהיה הפעם הראשונה ששמו של בקהאם עולה בפרשת בגידה. ב-2004 פורסם כי הכדורגלן בגד באשתו בזמן שזו הייתה בהריון עם החברה הכי טובה שלה. ב-2011 פורסם כי אותו בקהאם בגד בוויקטוריה, בשנת 2007, הפעם עם נערת ליווי, לה שילם 6,000 דולר

את משחקי הכדורגל, וואלה! סלבס מעדיפה לראות אצלה בבית עם כל הגברים של השכונה. סתם כי הם מביאים איתם את הבירה והגרעינים.

עוד באותו נושא

דיוויד בקהאם שערורייתי

לכתבה המלאה
דיוויד בקהאם, בלה חדיד. splash
לא, אל תגעי! שאשתי לא תראה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully