וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לכו להז***": מי הרגיז את קים קרדשיאן?

ווואלה! סלבס | צילום: Splashnews

1.3.2018 / 11:47

ייתכן שאין דבר כזה "פרסום שלילי" או "ביקורת בונה", אבל אפילו למלכת הריאליטי נמאס לפעמים מהמעריצים שלה. זה לפחות מה שקרה כשהעירו לקים קרדשיאן על השיער הוורוד החדש שלה. וואלה! סלבס רגישה

בווידאו: קים קרדשיאן מדברת על השיער הוורוד שלה (סנאפצ'ט)

שיר קוראת את מה שאתם חושבים, יהודה סוקר את הכותרות ובר אפילו עונה למלעיזים - אבל מי ידע שאפילו קים קרדשיאן מתעצבנת בגלל דברים שקורים ברשת מפעם לפעם. הנה, אתמול (ד') מלכת הריאליטי-טראש העבירה ביקורת נוקבת על אלה שהעזו לבקר אותה, לטעון שהשיער הוורוד שלה הוא כלל לא שלה, אלא פאה נוכרית, או לקרוא לה מזויפת. ביקורת? היא קיללה בחזרה!


עוד רכילות נהדרת:
קורין גדעון על הצעת הנישואים: "עשה את זה כמו גבר"
אשטון קוצ'ר ומילה קוניס מתמזמזים ביציע

רכלו על המתקפה של קרדשיאן בפייסבוק

קים קרדשיאן ביפן. splash
אריגטו! קורטני וקים קרדשיאן ביפן/splash

מאז תחילת השבוע, אז קימי חשפה את מחלפות ראשה החדשות בצבעי פסטל - אמם של נורת', סיינט ושיקגו ווסט חוטפת אש מהטוקבקיסטים ברשתות החברתיות. המייקאובר מסעיר את המעריצים, מה שגורם להם לפקפק באמינות שלה הגברת האהובה עליהם, מה שגורם לה לחטוף קריזה ולהתגונן בתגובה.

קים קרדשיאן ביפן. splash
כאן היא עוד הייתה נחמדה למעריצים.../splash
קים קרדשיאן ביפן. splash
השיער ורוד, הטוקבקיסטים? שחורים משחור. קרדשיאן/splash

"צבעתי את השיער, חברים... למה זה כל כך מטורף בעיניכם?", נזפה קרדשיאן ברצף סרטוני סנאפצ'ט שצילמה בזמן ביקור ביפן, אליה הגיעה עם האחיות קורטני וקלואי קרדשיאן. "לכו להזד*** עם כל השיט הזה, על פאות. אם אראה עוד מישהו שטוען שאני משתמשת בפאה וחושב שאני שקרנית... אני פשוט לא מבינה את זה", אמרה המאמא בת ה-37 בזמן שצילמה את עצמה נחה בחדר המלון שלה, כמובן.

אחר כך, רק כדי להדגיש את המסר הזועף שלה, קימי אפילו משכה בשיער וחשפה את השורשים הכהים של השיער הבהיר - רק כדי להבהיר שלא מדובר בטריק לפורים, אלא בשיער. טוב גברת, תרגעי, תנשמי, מאמינים לך, כשקניה השתין ברחוב צחקקת ולא צעקת.


וואלה! סלבס מחמצנת את השיער בגב התחתון שלה.

משפחת בתחת

איזה סרט סקס של קרדשיאן הכי זעזע אתכם?

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן ביפן. splash
טוב, המעריצים לא אשמים! קים קרדשיאן/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully