וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה הנושך או רוסלנה הטורפת? המפורסם המחופש שהכי אהבתם

3.3.2018 / 7:40

כמדי שנה, גם בתשע"ח הכוכבים המקומיים יצאו לחגוג עד דלא ידע כשהם מנסים להדהים את כולם בתחפושת מושקעת. וואלה! סלבס אספה עבורכם מקבץ מרגש, כולל מגישי אקטואליה, יוצאי ריאליטי וזמרים - רק כדי שתבחרו מי הכי נוצץ בתחפושת. בחרו

בכל שנה, נדמה שכולם עושים הכל כדי להפגיז בתחפושת מקורית יותר, מרגשת יותר, זוהרת יותר לכבוד חג המסכות והרעשנים - פורים. המפורסמים? הם לא שונים, גם הכוכבים הגדולים שלובשים בגדים נוצצים על המסך או על הבמה לאורך כל ימות השנה, אוהבים להשתנות, להשתטות ולהשתגע לכבוד החג, כי כל סיבה למסיבה עושה להם שמח בלב.


רכלו על התחפושות של הסלבס גם בפייסבוק

סקר תחפושות סלבס 2018. מערכת וואלה! NEWS
בין מירי רגב לדורותי. הסלבס מתחפשים/מערכת וואלה! NEWS

בין המקדימים להתחפש השנה, היו כמה שלא חמקו מהרדאר של וואלה! סלבס, שבחנה, התעמקה אבל לא הצליחה לבחור, כך שהעמידה את התחפושות השובבות למבחן שלכם הגולשים - האם זו תחפושת מלכת האריות של רוסלנה רודינה שעשתה לכם את זה, הזמרת הצעירה עדי ביטי שהרימה לכם עם דמות קומיקס או דווקא גיא לרר שהתחפש לפעיל החברתי החביב עליו?

קדימה, זה הזמן שלכן לדרג בצהלה ושמחה את גיא גיאור ולירן כוהנר, משה פרץ, של שי לי שינדלר או דווקא של מאיה בוסקילה והבייבי שהכי עשו לכם את זה ולקבוע מי המתחפש המפורסם המרגש ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully