וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטן סטיוארט, החברה שלך קרסה... בישראל

28.2.2018 / 10:07

הטופמודל ההורסת, סטלה מקסוול, שמשמשת גם כבת הזוג של כוכבת "דמדומים, כנראה לא רגילה למזג האוויר הישראלי, כך שבמהלך יום צילום בארץ הקודש - היא התעלפה ונזקקה לעירוי. וואלה! סלבס מעעללפפתת

סטלה מקסוול. יחצ,
רגע לפני.. סטלה/יחצ

אם חשבתם שעבודת הדוגמנות היא קלה ונעימה, אולי כדאי שתדברו עם כמה דוגמניות, כי הרי כל אחת שפסעה על המסלול או עמדה מול מצלמה, יודעת שיש לא מעט סיכונים במקצוע הנוצץ - פנס שנפל, צילומי בגדי ים כשבחוץ קור אימים, מעידה על המסלול ושלל תאונות לא נעימות בכלל. כן, גם לטופמודלס זה עלול לקרות, תשאלו את סטלה מקסוול, בת הזוג של כוכבת "דמדומים", קריסטן סטיוארט.

רוצים עוד רכילות?
זוג מהאגדות: טל כוכבא הוא הנסיכה של אחווה סיטבון
בחיים לא תגלו מה הקשר בין שי מיקה לשיר אלמליח

רוצים לאחל לסטלה החלמה מהירה? רכלו לנו בפייסבוק

סטלה מקסוול. יחצ,
תהיי יפה ותתעלפי/יחצ

מקסוול, שנחתה בישראל בתחילת השבוע על מנת להצטלם לליין מוצרי האיפור החדש של רשת סופר פארם, "Milucca", הגיעה לסט הצילומים וכמו מקצוענית אמיתית נעמדה מול המצלמה והחלה לדפוק פוזות שרואים רק מעבר לים. עברו השעות ומספר הטייקים המשיך לגדול עד שלפתע - מעדה הדוגמנית והתעלפה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
סטלה מקסוול. צילום מסך
אללי!/צילום מסך

צוות רפואי שהוזעק למקום, העניק לדוגמנית טיפול מקצועי שכלל עירוי נוזלים, אוכל, מים והרבה חום ואהבה כמו שרק ישראלים יודעים לתת. לאחר שעה קלה, כיאה לסופרמודל, נעמדה מקסוול על הרגליים והמשיכה לדפוק פוזות למצלמה כאילו וכלום לא קרה. מקצוענית או לא?

מרשת סופר פארם נמסר בתגובה: "סטלה חשה ברע, אולי בשל תשישות מהעומס, אולי היא לא שתתה מספיק. קיבלה עירוי נוזלים על הסט ומיד חשה יותר טוב וחזרה לעבוד".



וואלה! סלבס מתעלפת בכל פעם שהיא מנסה להגיע למקרר

סטלה מקסוול. יחצ,
שמישהו יתקשר לקריסטן/יחצ
סטלה מקסוול. יחצ,
תנוחי חיים/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully