וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם, גל ומלי בביקיני? הפתעת היוקרה שמתכננים ליעל גולדמן

27.2.2018 / 0:18

המנחה עוד לא עברה את לידת בנה, אבל חברותיה המפורסמות של יעל גולדמן כבר מתכננות את החגיגה הבאה, לכבוד יום הולדתה ה-40. בתכנית: חופשת בנות יקרה, הרבה בגדי ים וגל גדות אחת. וואלה! סלבס מנקרת עיניים

מסיבת הפתעה ליעל גולדמן. ניר פקין
כך נראו החגיגות הקודמות של יעל גולדמן.../ניר פקין

מכירים את זה שבכל שנה, עת מגיע תאריך יום הולדתו של חבר יקר וקרוב שלכם, אתם חושבים איך להפתיע אותו, לרגש ולחדש עבורו אפילו יותר? אז החברות של יעל גולדמן כנראה יעבירו לכל חברי ביצת הבידור המקומית שיעור או שניים ב"איך להרים ל-BFF את האיוונט שלא ישכחו גם בעוד עשור", לקראת יום הולדתה ה-40.

הילולה וטרללה? התכוונתם להפקת יוקרה, שכוללת טיסה רחוקה, מים צלולים, שמש מלטפת, פרטיות מקסימלית, צילומי סלפי מעוררי קנאה, יחס של חמישה כוכבים ואת גל "הישראלית המפורסמת ביותר בעולם" גדות בבגדי ים.


עוד רכילות נהדרת:
קניה ווסט משתין. מול צלמי הפפראצי ברחוב
אושרי כהן, גם לך יש תחליף... הרבה יותר לוהט!

רכלו על ההפתעה המפנקת של החברות המפורסמות גם בפייסבוק

מסיבת הפתעה ליעל גולדמן. ניר פקין
גל גדות? נהנתה מאוד!/ניר פקין

לוואלה! סלבס נודע, כי לקראת יום הולדתה העגול המתקרב של גולדמן ההריונית, חברותיה המפורסמות מתכננות לקחת אותה לחופשת נשים מרגשת באיים המלדיביים. מדובר בנופש בנות נוצץ במיוחד, שאם אכן ייצא לפועל יתקיים באחד מאתרי האירוח היוקרתיים ביותר באזור, כמו זה של "קלאב מד" - אותו המקום שבו בר רפאלי ערכה את אחת ממסיבות הרווקות לפני החתונה שלה.

בעוד שגולדמן נמצאת בשבועות האחרונים להריון שלישי, עד לחודש ספטמבר (תקופת חגי תשרי, אז מתוכננת החופשה), המנחה-דוגמנית בת ה-39 כבר תשוב לפיגורה החטובה שלה.

אז תעלה על בגד ים, יחד עם חברותיה מלי לוי, רותם סלע, גיסתה של גולדמן - מיה דגן, המנחה לירון ויצמן, הסטייליסטית מיטל ויינברג-אדר ואחרות, כשלכולן אמורה להצטרף גם הוונדר וומן הישראלית, גל גדות. בעוד שאיש לא מאשר את קיומה של ההילולה, כמה מהנשים המפורסמות כבר בודקות תאריכים ואפשרויות לאירוח באזור, כמו גם הפתעות מרגשות באזור. פאן.


וואלה! סלבס תצא בקרוב לחופשה מרגשת, רק היא והאישיות המפוצלת שלה.

עוד באותו נושא

קבלו הצצה אל מסיבת ההפתעה של יעל גולדמן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully