וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת השושנים תפגוש את מלכת האינסטגרם בבית משפט

23.2.2018 / 0:04

בזמן שעדן בן זקן מנסה לעכל את העובדה שמישהו פרסם סרטון עירום שלה, במשפחת קרדשיאן חוגגים עוד סרטון סקס - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם חדשות רעות מהוליווד שמבשרות כי כוכבת "חברים", ג'ניפר אניסטון, ובעלה, ג'סטין ת'רו. אחרי שנתיים וחצי של זוגיות דביקה ומתוקה - הודיע הזוג הפוטוגני כי הם החליטו לפרק את החבילה ולהיפרד כידידים.

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. GettyImages
ביוש. ג'ניפר וג'סטין/GettyImages

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצאת רוסלנה רודינה שמגלמת בימים אלו את ושתי במחזמר לחג הפסח, מי שלא תשמח לראות את ההצגה היא אשת ראש הממשלה והפסיכולוגית - שרה נתניהו. למה? מהסיבה הפשוטה שבאחת הסצנות, רודינה מסתלבטת עליה וצועקת בקול גדול "פסי-כו-לו-גית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוסלנה רודינה. אלעד גוטמן, ניר פקין,
פסיכולוגית! רוסלנה/אלעד גוטמן, ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בענייני משפחת נתניהו, כי לאביבית בר זוהר יש הרבה להגיד בכל הנוגע להתנהגות שלכם לראש הממשלה, בנימין נתניהו. בסרטון שפרסמה הגברת בר זוהר (הפעם לא בחזייה!) היא מבקשת מהציבור לעזור לה לעצור את התקשורת השמאלנית שרק רוצה להפיל את ראש הממשלה והזהירה שכל שמאלני שיגיב תגובות רעות - יחסם.

אביבית בר זוהר, בנימין נתניהו. מערכת וואלה! NEWS
שמאלנים הביתה! אביבית וביבי/מערכת וואלה! NEWS

ואי אפשר להזכיר את אביבית בר זוהר מבלי להזכיר את המקבילה שלה, קים קרדשיאן, שחגגה השבוע ביחד עם כל האחיות את הפאדיחה של האקסית של אח שלה, או במילים אחרות - סרטון סקס של בלאק צ'יינה, האקסית של האח רוב קרדשיאן, דלף לרשת.

קלטת סקס של בלאק צ'יינה. צילום מסך
משתעשעת. בלאק/צילום מסך

ובמקום הראשון, בזמן שהקרדשיאנס חוגגות סרטון סקס, מלכת השושנים של ישראל, עדן בן זקן, מנסה לעכל את גודל הבושה כשסרטון שלה מתפשטת בחנות בגדים דלף לאינטרנט. בן זקן, שהגיעה לחנות בגדי הים של נטע אלחמיסטר, נכנסה לחדר צדדי על מנת למדוד את הדגמים בשקט. מה שהיא לא ידעה הוא שבמקום יש מצלמות אבטחה שתיעדו אותה מתפשטת. לרוע מזלה, הסרטון דלף לרשתות החברתיות ועדן הגיעה לתחנת המשטרה להגיש תלונה. בנוסף, הגישה בן זקן מכתב התראה לפני תביעה כנגד אלחמיסטר ושותפתה.

נטע אלחמיסטר, עדן בן זקן. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
ראש בראש. עדן ונטע/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully