וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג משיבה אש: "הביקורות לא מעניינות אותי"

אמנון גולדמן

18.2.2018 / 15:31

חודש אחרי הלידה, אסתי גינזבורג חוזרת לעבוד, ולא סתם - אלא לצעוד על מסלול תצוגת אופנה ומוכיחה לכולם שגם אחרי 30 יום, אפשר לעשותץ קאמבק. אז מה יש לה להגיד לכל המבקרים? וואלה! סלבס לא עובדת בשביל אף אחד

יח"צ - חד פעמי

העולם כולו געש שכמנכ"לית "יאהו" חזרה לעבודה אחרי שבוע וכשהבדרנית מיכל הקטנה קיפצה שוב על הבמות, כשבועיים אחרי שהביאה לעולם תאומים בניתוח קיסרי. עכשיו, כך נראה, יהיה להם מה להגיד גם על העובדה שאסתי גינזבורג חזרה לענטז על מסלול התצוגה, בדיוק חודש לאחר שהביאה לאוויר העולם את בנה השני, מיכאל אהרון.


רוצים עוד רכילות?
המלכה עירומה: סרטון עירום של עדן בן זקן דלף לרשת
מה גרם לשרית חדד לפרוץ בבכי על הבמה?

מה דעתכם על החזרה של אסתי? רכלו לנו בפייסבוק

אסתי גינזבורג. אלעד גוטמן, ניר פקין,
חזרה לעבודה. אסתי גינבורג/אלעד גוטמן, ניר פקין

אז זהו, שאת הגברת גינזבורג לא ממש מעניין מה יש לאותם מבקרים להגיד, אחרי הכל - זה לא שהיא מכירה אותם או יש לה איזה שהוא רגש כלפיהם, "אני חושבת שבמדינה שלנו מאוד כיף וקל לבקר את כולם על מה שהם עושים וזה פחות העניין שלנו כי כל אחת עושה את השיקולים שלה...", אמרה הדוגמנית.

אז, הוסיפה ש"גם אם אני אקבל ביקורת זה לא יעניין אותי, כי אני יודעת מי אני איזו מן אמא אני, אני יודעת שהמשפחה שלי שמחה עם זה, אם אנשים מרגישים שלהם זה מפריע שחזרתי הם יכולים אחר כך... אתה יודע".

אסתי גינזבורג, אדריאן גינזבורג. אלעד גוטמן, ניר פקין,
גנים משובחים. אסתי ואמא אדריאן/אלעד גוטמן, ניר פקין

גינזבורג, שהגיעה הבוקר (א') לתצוגת האופנה של רשת "גולברי" עבורה היא משמשת כפרנזטורית, סיפרה על הבחירה בשמות מן התנ"ך בזמן ששאר הקולגות שלה בוחרים לילדיהם שמות יותר מודרניים. "אני מאוד אוהבת שמות מהתנ"ך, אני מאוד אוהבת שמות של מלאכים... אני מאוד אוהבת את השמות הקלאסיים שתמיד יהיו יפים ולא משהו טרנדי".

עוד סיפרה גינזבורג על הקושי בגידול שני ילדים, "עם הילד הראשון אתה כולך רק עליו ועם הילד השני, יש לי עוד ילד קטן בבית שגם רוצה תשומת לב ובא לו שאני אלך איתו לג'ימבורי, אז אני הולכת איתו והוא הגבר היחיד שיכול לצוות עליי דברים. הוא אומר לי שבי כאן אל תזוזי ואני אעשה את זה".


וואלה! סלבס מקבלת הוראות רק כשזה מגיע עם שטרות. בעצם, גם עם מטבעות של חצי שקל.

עוד באותו נושא

אסתי וסיון קליין חושפות בטן בביקיני

לכתבה המלאה
אסתי גינזבורג. אלעד גוטמן, ניר פקין,
מככבת על המסלול/אלעד גוטמן, ניר פקין
אסתי גינזבורג. תמונות גולשים
רגע הברית של מיכאל/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully