וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמתנה הסתיימה: קורין גדעון התארסה

וואלה! סלבס

15.2.2018 / 18:59

מישהי אופה לכם חתונה: המגישה ועורכת הדין הטרייה שמככבת על המסך, קורין גדעון, יצאה לדייטים, רצתה, קיוותה וציפתה - והנה זה קרה. קורין גדעון זכתה להצעת נישואים מחילי סורצקין. וואלה! סלבס מגשימה משאלות

ניר פקין

לפעמים, כל מה שצריך הוא להקשיב לאמא: הבוקר (ה'), בן הזוג של קורין גדעון קיבל מסר מאמה דרך וואלה! סלבס, לפיו אחרי תקופה לא קצרה שבה הוא מבלה עם בתה, כבר הגיע הזמן לשלוף טבעת אירוסים. אז הנה, היום אחר הצהריים חילי סורוצקין הציע למגישה מהמסך ועורכת הדין הטרייה להיות אשתו, ממש רגע אחרי שהשניים נחתו בחו"ל לטובת חופשת חורף מפנקת. הלו, ורדה, זה קרה!


רכלו על האירוסים של קורין גדעון בפייסבוק

קורין גדעון. ניר פקין
עוגת חתונה חלומית כבר יש? קורין גדעון וחילי סורוצקין/ניר פקין

המגישה שכנראה הכרתם כשהנחתה את "האח הגדול", אמנם רק בת 25, אבל הספיקה לתחזק זוגיות צמודה עם איש העסקים שהיא אוהבת במשך שנתיים שלמות - שבהן היא גם מככבת בפריים טיים של ערוצי הטלוויזיה. כעת, כאשר השניים טסו להתאוורר בהולנד הצוננת מעיסוקי היום-יום, סורוצקין בן ה-33 הרגיש שזה בדיוק הזמן לבקש את ידה - ואז זה קרה.

בשנה שעברה, קורין הביעה את הרצון העז שלה להינשא לחילי מול המצלמות. "טוב שאני לא אומרת לו את זה כל בוקר, צהריים וערב, ומעלה אותו לשידור חי בתכניות", סיפרה קורין לוואלה! סלבס, "האמת היא שאני לא לחוצה, אני יודעת שזה יקרה ואני יודעת שזה הוא, ושהכל יהיה מהמם. אבל בא לי כבר!". הידד, את מתחתנת.


אל תקראו לה דיוה, אבל לפי שעה וואלה! סלבס לא תקבל הצעת נישואים מאף אחד. כלומר, רק כי אף אחד לא רוצה להציע :(

עוד באותו נושא

קורין גדעון חייבת לקבל הצעת נישואים. ומיד!

לכתבה המלאה
קורין גדעון. אביב חופי, רפי דלויה
באושר ועושר. קורין עם חילי/רפי דלויה, אביב חופי
קורין גדעון. ניר פקין
צמודים כבר שנתיים. קורין גדעון וארוסה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully