וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס מתלקקים: נשיקת יום האהבה שהכי נגעה ללבכם

17.2.2018 / 2:07

בין מיליוני בני האדם שהרעיפו אהבה על בן הזוג שלהם השבוע, היו כמה ישראלים מפורסמים, שלא הסתירו את החיבה לפרטנר - ואפילו תיעדו בכדי שכל המעריצים יראו. וואלה! סלבס רוצה להבין, בין יהודה ושלומית, ליאור נרקיס או סטטיק, איזו נשיקה הכי הלהיבה?

חובבי זוגיות, איך אתם ציינתם את הוולנטיין דיי - יום האהבה הבינלאומי? עזבו אתכם ממחוות גרנדיוזיות, זרי פרחים, ערימות של שוקולדים או מכתב רומנטי משתפך, לפעמים כל מה שצריך בכדי להביע אהבה יוקדת לבן או לבת הזוג הוא נשיקה אחת רכה וחיבוק חם ומלטף. תראו, אפילו הכוכבים הישראלים הכי נערצים יודעים את זה, ולא חוששים להשוויץ באהבה שלהם.


רכלו על נשיקות הסלבס בפייסבוק

נשיקות וולנטיין סלבס 2018. מערכת וואלה! NEWS
נשיקות וולנטיין סלבס 2018/מערכת וואלה! NEWS

בין אלה שאולי לא הפתיעו בטיסה רומנטית בהפתעה או שרשרת פנינים, אלא הצמידו שפתיים ומיהרו לתעד את המעשה, היו גם סטטיק שפרגן לחברתו באמצעות הלשון השנונה שלו, קורל סימנוביץ' שהתחממה עם הבויפרנד הספרדי סרג'י רוברטו, או (כי אי אפשר בלי) יהודה לוי את שלומית מלכה, שהלהיבו בנשיקה משולשת עם הכלבה.

עם זאת, רגע אחרי שחגיגות הזוגיות חלפו (אך וואלה! סלבס נותרה בודדה, היא והתיעוד שהכוכבים פרסמו ברשת בלבד), הגיע הזמן שהגולשים יבחרו את נשיקת יום האהבה הנוצצת שהכי חיממה את לבם. כי למה לאהוב את בן הזוג, שאתם יכולים לאהוב גם את הנשיקה המצוירת של ליהיא גרינר, את הפאן הדביק של ליאור נרקיס או של חן אמסלם? יאללה, הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully