וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: קרב החתולות של אסי עזר ובר רפאלי

9.2.2018 / 0:08

בזמן שקיילי ג'נר מבשרת לעולם שהיא אמא לבת מתוקה, אסי עזר ובר רפאלי מתנגחים אחד בשנייה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם אורח כבוד שהגיע הישר מהוליווד הלוהטת אל תל אביב הפושרת, אז תגידו שלום לליב שרייבר, או בשם הבמה ריי דונובן, שהגיע לביקור בארץ הקודש על מנת להשתתף בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים, אבל ברור שהוא לא ויתר על בילוי לילי ברחבי תל אביב.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

ליב שרייבר. ניר פקין
וולקם! ליב/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת עוד הוליוודית, הפעם אחת שמגיע לה מזל טוב, בכל זאת זו פעם ראשונה שקיילי ג'נר מביאה לעולם תינוקת מתוקה. אז אחרי שהצליחה להסתיר את ההיריון במשך תשעה חודשים - הודיעה הבת למשפחת קרדשיאן כי היא אמא טרייה ואף שחררה סרטון וידאו במשך 12 דקות המציג רגעים מתשעת החודשים. רוצים לנחש איך קוראים לבת? סטורמי, יעני סופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קיילי ג'נר במהלך ההריון. יוטיוב, צילום מסך
סערה בכוס תה. קים וקיילי/צילום מסך, יוטיוב

הגענו כבר למקום השלישי, גם שם נמצאת אמא לוהטת, כל כך לוהטת שחברת האופנה שפיטרה אותה לפני ארבע שנים החליטה להחזיר אותה. כנראה שבעונות הבינו מה טוב עבורם בכל זאת, לא בכל יום מארינה מקסימיליאן מסכימה לעמוד מול המצלמות ולדפוק פוזות מהפנטות.

מארינה מקסימיליאן. יח"צ,
חוזרת למי שזרק אותה. מארינה/יח"צ

אל המקום השני והמכובד מגיעים אחד הזוגות היותר מסקרנים בתעשייה, או יותר נכון אחד הזוגות לשעבר, ככה זה כשאביחי אוחנה ומעיין אשכנזי מגיעים לאירוע יחצני ונאלצים לפגוש האחד את השנייה אל מול המצלמות ולהעמיד פנים שהכל בסדר.

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. ניר פקין
חמודים. מעיין ואביחי/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא קרב החתולות הסוער של השבוע. מצד אחד: בר רפאלי. מהצד השני: אסי עזר. באמצע: רותם סלע. ברגע השיא, בר ורותם מבלות בהופעה של עומר אדם כשזה מחליט להעלות אותן לבמה לרקוד איתו. זה נגמר בתמונה שמעלה הרפאלי תחת הכיתוב: כי כולנו משפחה. עקיצה לאסי? ברור שכן! אבל לא אחד כמו עזר יישב בשקט כי יום למחרת, אסי העלה את אותה התמונה רק שבמקום הפנים של הדוגמנית הבינלאומית הוא שתל את פניו לצד אלו של רותם.

הרשימה, אסי ובר. מערכת וואלה! NEWS
קרב חתולות. בר ואסי/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully