וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות העירום שהרעידו את המדינה

2.2.2018 / 6:06

בזמן שקים קרדשיאן שוב התפשטה מרוב שעמום, כוכב המירוץ למיליון שלח תמונת עירום שלו למספר בנות - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם מזל טוב לפליטת האח הגדול, עדן סבן, שאחרי שניהלה רומן על המסך עם אינדל כבדה ונפרדה ממנו - היא החלה לצאת עם האקס של שלומית מלכה שבמקרה הוא גם הבן של צ'רלי אבוטבול שנחשב לאחד מראשי משפחות הפשע בישראל, וכעת, חמישה חודשים לאחר שהכירו - הוא הציע לה נישואים במהלך חופשה בברזיל.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

עדן סבן. אור גפן,
שיהיה במזל! עדן ואדם/אור גפן

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת עוד כוכבת של האח הגדול, קוראים לה אביבית בר זוהר ובין שלל ההודעות שהיא מקבלת מדי יום, היא קיבלה גם הודעה מאחד, דן בילזריין, שכמה מפתיע - נחשב למלך האינסטגרם ולאלוף הפוקר העולמי. אותו פלייבוי, שמטייל בעולם כשהוא מוקף בבנות ערומות, שלח לבר זוהר לבבות והודיע לה שהוא בווגאס, סתם למקרה שתרצה להצטרף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אביבית בר זוהר. צילום מסך
מה שקורה בווגאס. אביבית ודן/צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא האיש שבא לשפץ לכם, מושיק גלאמין, שהפך לאיש שברח לכם לפני שידור חי. גלאמין, שהגיע להתארח בתכנית של לירון ויצמן ולדבר על החנות החדשה שלו, ישב בחדר האיפור - שם צפה בפרומו לתכנית שהבטיח כי אותו מושיק ידבר על הקלטת של שרה נתניהו, מה שלא תואם איתו. האיש והאינסטבלוק זעם והחליט לקום וללכת.

מושיק גלאמין, שרה נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
לא מדבר סרה על שרה. מושיק ושרה/צילום מסך, אינסטגרם

והמקום השני והראשון שמורים למצעד העירום השבועי, כשמצד אחד הגברת קים קרדשיאן מעלה תמונות עירום מחדר המיטות הפרטי שלה, סתם כי היה לה משעמם, בזמן שבישראל - אחד מכוכבי העונות של המירוץ למיליון, החליט לשלוח לבחורות תמונות של איבר מינו במטרה לגרות אותן ולגרום להן לשכב איתו.

הרשימה, מצעד עירום. מערכת וואלה! NEWS
מצעד העירום/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully