וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הישראלית שפספסה רומן בינלאומי

25.1.2018 / 0:00

בזמן שאביבית בר זוהר חיתנה זוג גייז, נטע אלחמיסטר פספסה הזדמנות לצאת עם אחד הראפרים הגדולים בעולם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אילוסטרציה

את הרשימה נפתח עם כבוד הרבנית, אביבית בר זוהר, שנענתה להזמנה לחתן את הספר האישי שלה עם בן זוגו. בר זוהר, אחת שיודעת לנצל הזדמנויות, הגיעה לחופה כשהיא לבושה בשמלת כלה ולא ויתרה על נאום מרגש על זכויות הקהילה הגאה.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

אביבית בר זוהר. תמונות גולשים
נציגת הקהילה. אביבית/תמונות גולשים

יאללה למקום הרביעי, שם מחכה עוד מישהי שבקרוב עלולה להפוך לכוכבת ריאליטי, אחרי הכל - הבת של דויד ביטן קיבלה הצעה להשתתף בעונה הבאה של האח הגדול. כזכור, ענבר ביטן נחשפה לעולם בזכות ידיעה שפורסמה עליה בוואלה! סלבס ומאז הפכה לאורחת רצויה בכל אירועי החברה וההשקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכים לראות אותה בבריכה של האח? ענבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד כוכב ריאליטי - קוראים לו פליקס חלפון ובקרוב תראו אותו משחק כדורגל לצד אייל גולן, ירון ברלד וחמימו בעונה החדשה של "גולסטאר" מה שעוד תראו שם היא את הדרמה הגדולה כשחלפון הובהל לבית החולים לאחר שחלה בדלקת ריאות.

פליקס חלפון. ניר פקין
זמן פציעות. פליקס/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה קים קרדשיאן שלא מפסיקה לספק כותרות. אז אחרי שהיא קיבלה לזרועותיה את בתה השלישית, שנולדה בעזרת אם פונדקאית - בסוף השבוע היא חשפה את שמה של התינוקת הקטנה, שיקאגו. אם תהיתם מה המשמעות, אז תשמחו לדעת שזה על שם עיר הולדתו של אביה, קניה ווסט.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
אתה בא לשיקאגו? קים וקניה/splash

ואם כבר בקרדשיאנס עסקינן, אז במקום הראשון נמצאת אחת הכוכבות היותר מתוקות בישראל, נטע אלחמיסטר, שפספסה הזדמנות לרומן בינלאומי עם לא אחר מאשר, הראפר טייגה, שהוא במקרה גם האקס של קיילי ג'נר. לוואלה! סלבס הגיע צילום מסך של הודעה פרטית ששלח הראפר המפורסם לדוגמנית הישראלית באינסטגרם. מה תוכן ההודעה? שלוש להבות אש.

נטע אלחמיסטר, קיילי ג'נר. מערכת וואלה! NEWS
לא לגעת לי בחר! נטע וקיילי/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully