וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהורחק מ"גולסטאר": יונתן רושפלד שב לישראל

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

26.1.2018 / 11:01

השף המקומי עם הפה הגדול שטס לצלם את "גולסטאר" בתאילנד, נקלע השבוע לכמה עימותים עם חבריו הספורטיביים - והתפוטר מהנבחרת של ריאליטי כדורגל. הבוקר, יונתן רושפלד כבר נחת בארץ עם חיוך גדול על פניו. וואלה! סלבס גול עצמי

יונתן רושפלד בנתב"ג, אחרי שעזב את "גולסטאר" (צילום: ניר פקין)

אופס, זה קרה שוב, הפה הגדול של יונתן רושפלד שוב סיבך אותו בתקרית שמציגה אותו באור שלילי. שבועיים וחצי אחרי שעלה על טיסה עד למזרח הרחוק, שם מצלמים בימים אלה את ריאליטי הכדורגל "גולסטאר" בהשתתפות כמה מהגברים המדוברים של תעשיית הבידור הישראלית - השף השערורייתי שב הבוקר (ו') לארץ. זאת, כיוון שפרש השבוע מהשתתפות בתכנית הספורטיבית, בעקבות עימותים עם חבריו לנבחרת המפורסמים והפקת הריאליטי.


רכלו על הפרישה של רושפלד מ"גולסטאר" בפייסבוק

יונתן רושפלד בנתב"ג. ניר פקין
מרוצה מקבלת הפנים? יונתן רושפלד בנתב"ג/ניר פקין

על פי הדיווחים, בימים האחרונים השף המפורסם נקלע למריבות עם השחקן דין מירושניקוב, יוצא "הישרדות" רז זהבי ואף הגיע לכדי פיצוץ עם המתמודד האנונימי אושר קסרי, מה שכלל אמירות לא נעימות מצדו של רושפלד - שידוע לשמצה בגל המזג החם שלו, גם מאחורי הקלעים של הפקות הטלוויזיה וגם בחלק הנסתר של מסעדותיו.

מה למשל? בחודש שעבר פורסם כי רושפלד רב עם אנשי ערוץ קשת - ועזב את תכניתו החדשה בהמשך לפיצוץ גדול שנוצר במהלך ישיבת הפקה. כמה שבועות לפניכן, כפי שקראתם בוואלה! סלבס, התפרץ במהלך צילומי פרומו ועזב אותם, כאשר השף אייל שני הוקפץ להחליף אותו. נו, אין חדש במטבח וכו'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יונתן רושפלד בנתב"ג. ניר פקין
דברו עם... הסוכן שלו?/ניר פקין
יונתן רושפלד בנתב"ג. ניר פקין
בתאילנד אכן היה חם. בארץ פחות/ניר פקין

היום (ו') כאמור, נחת בנתב"ג רגע אחרי הדרמה בתאילנד ונראה מרוצה במיוחד מקבלת הפנים המתוקשרת המתינה לו במולדתו. רגע, אז כמה אירועים שנויים במחלוקת שבגללם הורחקת מהנבחרת היא סיבה לחיוך, רושפלד?

השף, שלמרבה ההפתעה לא נראה כועס, המום או עצבני, שמר על זכות השתיקה ודיבר (או לפחות שיחק כאילו הוא מדבר) בטלפון הסלולרי, כך שיכול היה להתעלם משאלות הצלמים שהושיטו אליו מיקרופונים במקום. הכי יהודה לוי שלך.


וואלה! סלבס מתפוצצת רק במיטה. בום.

יונתן רושפלד בנתב"ג. ניר פקין
אז אכלת הרבה אננסים? רושפלד בנתב"ג/ניר פקין
יונתן רושפלד בנתב"ג. ניר פקין
החיים ורודים, או משהו/ניר פקין
יונתן רושפלד בנתב"ג. ניר פקין
עדיין בטלפון... לא זמין וכו'/ניר פקין
יונתן רושפלד בנתב"ג. ניר פקין
ביוש חברים. יונתן רושפלד/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully