וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו סטרשקו על ברקו: "מעולם לא נתקלתי במראיין כל כך מביך"

21.1.2018 / 13:46

אחרי הריאיון המביך של סתיו סטרשקו בתכנית של אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג, הדוגמנית המפורסמת מגיבה לראשונה על השאלות הפולשניות והלא נעימות שנשאלה בשידור חי. "איבריי הפרטיים הם שלי". וואלה! סלבס גאה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יח"צ - חד פעמי

אם גם אתם ישבתם ביום שישי האחרון מול המסך וצפיתם בראיון המביך עד מאוד ובשאלות הפולשניות שאופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שאלו את הדוגמנית הטרנסג'נדרית, סתיו סטרשקו, ולא ידעתם איפה לקבור את עצמכם מרוב בושה - אתם לא לבד, מאחר וגם וואלה! סלבס ניסתה להבין מאיפה הגיעה כל הבורות הזו.


רוצים עוד רכילות?
זמן פציעות: כוכב גולסטאר הובהל לבית החולים
4 ימים אחרי הלידה: קים קרדשיאן וקניה ווסט יוצאים לדייט

מה דעתכם על הריאיון המביך? רכלו לנו בפייסבוק

סתיו סטרשקו. עופר חן,
יוצאת נגד. סתיו סטרשקו/עופר חן

בראיון, ששודר בשישי בערב בשידור חי, הגיעה סטרשקו, שמיוצגת אצל הסוכנת אלינור שחר, לדבר על הסרט החדש בו היא מככבת ועל הקריירה המשגשגת שלה כדוגמנית בעולם. אממה, כבר בהתחלה היה נראה כי הריאיון הולך לכיוון אחר כשאסייג פתחה ואמרה שהיא ניסתה להסביר לברקו מי היא סתיו ומה זה בעצם טרנסג'נדרית.

הריאיון המביך הפך מהר מאוד לחקירה פולשנית של ברקו שניסה להבין דברים כמו "למה אין תמונות של סתיו בתור גבר", "אם היא יוצאת עם גברים או נשים" ושאלת השאלות - "אם לא עברת ניתוח לשינוי מין, איך את שוכבת עם גברים?".

אייל ברקוביץ'. צילום מסך
המום מעצמו ככל הנראה. אייל ברקוביץ'/צילום מסך

בשיחה עם וואלה! סלבס, סיפרה סטרשקו על הרגעים המביכים. "הגעתי לתכנית מתוך מטרה לקדם את הסרט החדש שלי האג'נדה והקריירה שלי והופתעתי לגלות שיש אנשים עם דעה כה חשוכה וחוסר הבנה בכל הנוגע לקהילה הגאה", אמרה סתיו, "בתור מי שהתראיינה לא פעם ולא פעמיים, ציפיתי שברקו לפחות יקרא תחקיר ויבין מי יושב מולו וייתן כבוד למרואיין שטרח והגיע בערב שישי לענות על השאלות המאוד מביכות ופולשניות שלו".

"אין לי ספק שהשאלות מגיעות מבורות מלאה ולא מרצון לפגוע, אבל מעולם לא נתקלתי במראיין כל כך מביך ובכאלו שאלות. אני מקווה בשביל המגישים ובשביל שידורי קשת שראיונות מביכים שכאלו לא יחזרו על עצמם, כי לאף אדם באשר הוא לא מגיע שיחדרו לפרטיותו כך בשידור. ואם ברקו רוצה שיעור בחינוך מיני ומגדר, אני יותר מאשמח להפנות אותו לארגונים המתאימים, כי אין ספק שהוא זקוק לשיעור או שניים.


וואלה! סלבס מתנדבת להעביר לברקו כמה שיעורים על מיניות ומגדר, היא לא בטוחה שזה יעזור במקרה שלו

עוד באותו נושא

אופירה אסייג ואייל גולן מתנשקים. והפעם רק בלחי

לכתבה המלאה
אופירה וברקוביץ אופירה אסייג ואייל ברקוביץ. רונן אקרמן,
מתסיסים על בסיס שבועי. אופירה אסייג וברקוביץ'/רונן אקרמן
סתיו סטרשקו. רפי דלויה
דוגמנית. סטרשקו/רפי דלויה
סתיו סטרשקו. רפי דלויה
על השטיח האדום/רפי דלויה
סתיו סטרשקו. אביב חופי
כמו כלה. סתיו סטרשקו/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully