וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד מדולפינים וחשפניות: עובדות על כוכבי הוליווד שידהימו אתכם

12.1.2018 / 0:27

לאחד השחקנים שאתם מכירים חסרה אצבע, זמרת שאתם מעריצים היא חובבת חרקים מושבעת וצ'אק נוריס? בכלל לא קוראים לו צ'אק נוריס. וואלה! סלבס בדקה ומצאה כמה עובדות על האנשים הנוצצים שאתם הכי אוהבים בעולם - שכנראה יגרמו לכם להחסיר פעימה

אם אתם מחשיבים את עצמכם לחובבי צהוב עם זיכרון של זקן סיני חכם, מומחים בכל מה שקשור לעולם הבידור, מעריצים מושבעים של ערוץ הבידור או צרכני צהובוני טראש שיודעים על הוליווד לפחות כמו סטארים מדרגה ד' (ומטה) בשכונה, הגעתם למקום הנכון. בכל זאת, לא משנה כמה סיפורים שמעתם על כוכבי המוזיקה, הקולנוע, הבמה והטלוויזיה עד כה, תמיד תוכלו ללמוד עליהם משהו חדש.

הרי לכל כוכב, בין אם שחקן בסרטי מותחן שוברי קופות, פופסטאר ששורפת אצטדיונים בין יבשת ליבשת או פליט ריאליטי נשכח, יש כמה שלדים בארון שהיה מעדיף שאוהדיו לא ידעו, וואלה! סלבס אפילו עשתה מזה מדור שלם. אבל ככה זה בשואו ביזנס, הסודות הכמוסים נחשפים בסוף והופכים לעוד פרט טריוויה משעשע על אדם שאוהבים לאוהב. או לשנוא.


רכלו על מה שאתם יודעים על הכוכבים גם בפייסבוק

עובדות מדהימות על סלבס 2017. מערכת וואלה! NEWS
עובדות מדהימות על סלבס 2017/מערכת וואלה! NEWS

לכן, ברור שוואלה! סלבס החליטה לאסוף עבורכם כמה עובדות, וידויים ופריטי מידע על הכוכבים הגדולים בעולם, שאלא אם אתם מעריצים מושבעים שלהם - כנראה ממש לא ידעתם. כי מתברר שהקשר של ג'סטין טימברלייק לריאן גוסלינג עמוק יותר מכפי שחשבתם, בדיוק כמו הקונקשן של קייטי פרי לג'יזס קרייסט או של טיירה בנקס לדולפינים. קבלו את הסלבריטי שנולדה בכלא, השחקן שחשב פאה על הסט ואל תשאלו מי הזמר שלא יכול לראות... כפות. שלא נדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully