וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר חושפת בבכי: "עברתי הפלה טבעית"

וואלה! סלבס

7.1.2018 / 10:25

כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, פרסמה בפרופיל הפייסבוק שלה וידאו שבו חשפה כי עברה הפלה ותיארה את תחושותיה הקשות כשהיא במיטת בית החולים. "הייתי על הרצפה, לא יכולתי לסבול את הכאבים", סיפרה בדמעות. וואלה! סלבס חיבוק

ליהיא גרינר. רפי דלויה
רק בריאות. ליהיא גרינר/רפי דלויה

לפני כחודשיים פורסם כי כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר, שעברה שינוי מהפכני בשנה האחרונה, נמצאת בתחילתו של הריון שלישי מבעלה יוסי צבר - והיא עתידה לקבל בייבי חדש למשפחתה, לצד בנה הבכור מייקל בן ה-4 וג'ולין בת השנתיים.

אם אתם עוקבים באדיקות אחרי פרופיל הפייסבוק הפעיל של גרינר, סביר להניח כי נתקלתם בסרטון הווידאו המצמרר שפרסמה הבוקר (א') בו היא חושפת בפני הגולשים כי עברה הלילה הפלה טבעית, בחודש הרביעי להריון.


אחלו לליהיא גרינר החלמה מהירה בפייס של וואלה! סלבס

ליהיא גרינר. פייסבוק, צילום מסך
"היו לי כאבים מטורפים". גרינר בסרטון/צילום מסך, פייסבוק

"היו לי כאבים מטורפים, כמו כאבי מחזור... ממש כמו צירים כאלה, כואבים", סיפרה הכוכבת, כשהיא שוכבת במיטתה בבית החולים - שעות ספורות לאחר המקרה. "בלילה זה התגבר, כבר לא יכולתי לנשום, הייתי על הרצפה, מקופלת, לא יכולתי לסבול את זה".

אז, מתארת את השתלשלות האירועים במוקד הרפואי אליו פנתה, עד שהגיעה לבית החולים. "הרגשתי את ההתנתקות, התינוק נפל לבד ופתאום הכאב הפסיק... וזהו, זה היה פשוט נורא וזהו", הסבירה ופרצה בבכי.

לפנים!

ליהיא גרינר מזריקה בוטוקס

לכתבה המלאה
ליהיא גרינר. פייסבוק, צילום מסך
גרינר חושפת בפני הגולשים/צילום מסך, פייסבוק

"עברתי הפלה טבעית, לא הייתי אמורה לעבור גרידה או כל דבר אחר... זהו הכל נגמר", היא מגלה בכנות. לדבריה, בנה מייקל שמע על הבשורה ואמר לה "בסדר, תכיני חדש. אמרתי לו שאני מבטיחה להכין חדש". גרינר, לדבריה, עצובה אבל "תודה לאל שאני בסדר ובריאה... סבלתי שלושה ימים".

"זה קורה להרבה מאוד נשים, אנשים עוברים טראומות מטורפות, אבל אני באמת לוקחת את זה אחרת, אולי זה יותר מדי מוקדם... עוד חודשיים בעזרת השם נתחיל לעבוד על זה שוב ומקווה שיהיה הריון קצת פחות מלחיץ, לא כמו זה, שהיה מלחיץ מהתחלה", סיכמה בדמעות.


וואלה! סלבס מאחלת רק בריאות ובשורות טובות.

ליהיא גרינר. פייסבוק, צילום מסך
"תודה לאל שאני בסדר ובריאה... סבלתי שלושה ימים"/צילום מסך, פייסבוק
ליהיא גרינר. פייסבוק, צילום מסך
שהכל יעבור במהרה. ליהיא גרינר/צילום מסך, פייסבוק
ליהיא גרינר. ראובן קסטרו
שתמיד תחייכי. ליהיא גרינר/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully