וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן התחשבנות: סטטיק ובן אל מסתלבטים על זמר אחר

1.1.2018 / 14:10

צמד החמד חשף שיר חדש - ולצד כל ברכות האחווה שהשניים מפזרים, ישנו אדם אחד שזוכה מהם לקצת פחות אהבה, לאור כל הטינופת שפרסם על הצמד בעבר. אז על מי צוחקים סטטיק ובן אל? וואלה! סלבס שרלוק הולמס

יח"צ - חד פעמי

השיר החדש של סטטיק ובן אל "נמסטה", יצא בפתחה של שנת 2018, אך בעניין הביקורת המוזיקלית ותגובות בואכה אינדיאנה ג'ונס, לא תקראו כאן. מה שכן תזכו לגלות, זה מה קורה בין השורות של הצמד המוזיקלי. אבל ממש.

לצד כל ברכות ה"שלום ואחווה" שהם פזרו אל עבר המעריצים האקסטרה נלהבים שלהם בלהיט הפוטנציאלי, ישנו בחור מאוד ספציפי שהחליטו לענות לו, אבל בקלאס. הסיבה: כנראה די נמאס להם שהוא מלכלך על השניים בכל הזדמנות אפשרית.


לעוד רכילות מהביצה:
אופס, צילומי עירום של זמר ישראלי מפורסם דלפו לרשת
יאמי! קורין גדעון, שלומי שבן ואניה בוקשטיין מנשנשים את אהוביהם

מה אתם אומרים על השיר החדש של סטטיק ובן אל? רכלו בפייס

סטטיק ובן אל  תבורי נמסטה. משה נחומוביץ',
ברכות שלום או עקיצות? סטטיק ובן אל/משה נחומוביץ'

בשנת 2015, פרסם הראפר רון נשר בעמוד היוטיוב שלו את הסינגל "דובי גל" - בו הוא מארח את סטטיק ובן-אל תבורי. ההיסטריה? לגמרי הייתה באוויר. עם זאת, לאחר מכן הצמד סטט-בוי ובנאלוש יצאו לדרך עצמאית, כאשר נשר נשאר מאחור, רק שאז הוא פתח פה והם טענו כי לא הוא זה שיצר את החיבור בינהם.

תגובתו של הראפר לטענותיהם: אינספור ראיונות בתקשורת ופוסטים בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, "האמת של רון נשר", שבכולם הוא מקלל ומגדף את השניים.

כעת, בפתחה של שנה אזרחית חדשה, החליטו השניים כי אולי זה הזמן להניח לתדמית הילדים הטובים והגיעה השעה להחזיר קצת עקיצות. עם כל הכבוד ל"נמסטה", הא?

עוד באותו נושא

בן אל משפיל את שימי תבורי בקליפ החדש!

לכתבה המלאה
רון נשר. יו טיוב, צילום מסך
סטירה? רון נשר/צילום מסך, יו טיוב

סטטיק, שר במהלך "נמסטה", את המילים "אם זה לא בחיוך אז אני לא מקשיב. לא מבין מה הקשר, גם כשמדובר ב... (לא מגניב)". שלושת הנקודות האלה - כשברקע סאונד של מלך העופות - נשר, הם העקיצה הקטנה והמסתלבטת של תבורי וסטטיק על הנמסיס הגדול שלהם, הראפר נשר בן ה-34, שלא מפסיק לטנף עליהם בכל הזדמנות שנקרית בדרכו.

אז נכון, וואלה! סלבס היא לא מעריצה מושבעת של אף אחד מהצדדים, אבל שרלוק הולמס היא הכי כן, כך שבתחקיר מעמיק שערכה הבינה שסאונד העוף הדורס המאיים (שפותח לרוב את שיריו של נשר הראפר) - מכוון אליו בדיוק.

סטטיק. ניר פקין, שוקה כהן, ניר פקין
אותך הוא דווקא אהב, לא? סטטיק/ניר פקין, ניר פקין, שוקה כהן

גם הראפר הבועט, שהתבטא בעבר במילים חריפות מול חברת הכנסת חנין זועבי והראפר סאבלימינל, הבין את הפנייה "החביבה" של סטטבוי ובן אל, כך שהחליט לפרסם את השיר החדש של השניים כצילום מסך בפרופיל האינסטגרם הרשמי שלו כשכתב: "מעניין במי מדובר???".

רון נשר, קלטת את ההסתלבטות?
"אני לא רוצה להגיב לכם, אם תרצו שאקח מכם תגובה דעו שיש לי יותר רייטינג מלכם". אוקיי.

ממשרד יחסי הציבור של סטטיק ובן אל, "Z", נמסר: "אין תגובה".


וואלה! סלבס לא עוקצת, היא מחסלת וביי.

בן אל תבורי. לירן בן יוסף,
טודו בום. בן אל תבורי/לירן בן יוסף
סטטיק ובן אל. ניר פקין
מה שכן, זה באלגנטיות/ניר פקין
רון נשר. צילום מסך
אל תתעצבן. שחר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully