וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת שמתעצבנת שחברותיה המפורסמות מרוויחות יותר

29.12.2017 / 3:02

אתם מכירים את אשת הטלוויזיה הזאת בזכות החיוך הגדול, אבל מתברר שיש כאלה שנחשפים לצד הזועם שלה. במיוחד כשהיא מגלה שלחברותיה מתעשיית הזוהר משלמים הרבה יותר מאשר לה. וואלה! סלבס יחסי כוחות

אילוסטרציות כסף. ShutterStock
אילוסטרציות כסף/ShutterStock

הנה אנקדוטה שמשלבת את כל מה שנעים (או קצת פחות) בעולם הזוהר המקומי: כסף, חברות, אהבה, יחסי כוחות וחיכוכים. ככה זה כשבמרכז העלילה מופיעה אשת טלוויזיה מוכרת ונעימת הליכות, כזאת שאתם כנראה מכירים גם בזכות החיוך הנעים וגם בזכות הג'וב, מתחזקת פרופילים פעילים ברשתות החברתיות ומתחברת לאנשים הנכונים.

עם זאת, יש דבר אחד שמאוד, מאוד מפריע לה - חברותיה מוכרות, מפורסמות יותר (או פחות ממנה), שלפעמים מרוויחות המון כסף עבור אותה העבודה בדיוק. מכירים את התמונות השיווקיות באינסטוש? את הפוסטים הממומנים של פייסבוק או את האזכורים המקריים בראיונות? אז בעוד שעל פי החוזה שלה הרוויחה סכום P, המפורסמת גילתה שלפחות שתיים או שלוש מקורבות אחרות שלה הרוויחו +P, התעצבנה וזעמה במופגן על משרד הפרסום או יחסי הציבור שארגן את הג'וב הלא מחייב, בדרישה להשוות את שכרה לזה של האחרות. הרי היא לא שווה פחות, אלא צריכה לקבל בדיוק כמו כל כוכבת אחרת, לא?

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully