וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הכס: איזו תמונת אירוסים מלכותית הכי אהבתם?

23.12.2017 / 7:06

הגדול יהיה מלך אנגליה ונשוי בנחת שש שנים. השני שובב לא קטן והתארס לאחרונה לשחקנית אמריקאית. לכבוד שחרור תמונות האירוסים של הנסיך הארי ומייגן מרקל, וואלה! סלבס רוצה שתבחרו אם התמונות שלו או דווקא של וויליאם הרשימו אתכם יותר

לצד שלל שערוריות, שמועות שנפוצו וכותרות מביכות שפורסמו לאורך השנים על משפחת המלוכה הבריטית שהאנגלים (ומיליונים אחרים בעולם) כל כך מעריצים - ישנם כמה רגעי נחת, כאלה שירגיעו אפילו את קווין אליזבת' ומעלים חיוך על פניה של המלכה הוותיקה. למשל, כשאחד מנכדיה המפורסמים, או לייתר דיוק הנסיך הארי, מחליט להתמסד, מתארס ומביא איתו עונג וחמימות ברחבי האי הצונן.

השבוע, כמעט חודש אחרי ההכרזה הרשמית על אירוסיהם של הנסיך האדמוני ובחירת לבו, השחקנית האמריקאית מייגן מרקל, הארמון שחרר את תמונות האירוסים הרשמיות של השניים, שבהן השניים נראים - ובכן - פשוט מאוהבים עד מעל הראש. מרגש? ברמות שימיסו אפילו את לבו הצונן של אבאל'ה, פרינס צ'ארלס.

תמונות החתונה של הנסיך הארי והנסיך וויליאם. טוויטר, צילום מסך
תמונות החתונה של הנסיך הארי והנסיך וויליאם/צילום מסך, טוויטר

רגע אחרי שחרור התמונות הרשמיות, שצולמו על ידי חביב המפורסמים האנגלים אלכסי לובומירסקי, בהן הארי ומייגן צמודים בהחלט (מה יגידו השמרנים!) – וואלה! סלבס לא יכלה להתאפק לפני שהשוותה את הפורטרטים לאלה של אחיו הגדול, העתיד להיות מלך אנגליה, הנסיך וויליאם עם קייט מידלטון. נכון, תמונות האירוסים של וויל ורעייתו צולמו לפני כשבע שנים, אך יש בין התיעוד ההוא לתיעוד הנוכחי דמיון לצד הבדלים.

ובכל זאת, איזה מהתמונות הכי אהבתם? כעת זה הזמן שלכם לבחור ולקבוע - מה תמונת האירוסים הרשמית של האחים, שממנה הכי התרגשת: עם המבט המצועף של הארי או דווקא זו שבה קייט נראית מאושרת כיוון שהבינה שצהיה המלכה עתיד? יאללה, הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully