וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי עזר ורותם סלע לא מתנהגים בהתאם

8.12.2017 / 0:02

הכוכבת הקטנה שילדה שני כוכבים, האמא הנבגדת שחגגה לבעלה יומולדת עם פפראצי, השחקנית המפורסמת והבמאי המוערך שהתגרשו, הזוג המלכותי שעבר לווילה חדשה וכמובן, צמד החמד שכמעט ובגד בערוץ בו הוא משדר - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

את הרשימה נפתח עם מזל טוב כפול לכוכבת הכי קטנה בתעשייה, הלא היא מיכל הקטנה שהביאה לאוויר העולם צמד תאומים מתוקים שיצטרפו לתא המשפחתי שכולל כבר שני ילדים.

מה לדעתכם היה האירוע של השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

למקום הרביעי מגיעה מישהי שמבינה דבר או שניים בגידול תאומים, ביונסה שחגגה יומולדת 48 לבעלה, ג'יי זי, בהקרנה פרטית של סרט קולנוע. כשיצאו השניים מההקרנה – הם המתינו לצלמים במעלית על מנת שיצלמו אותם ויתנו להם להמשיך לדרכם. אם גם לכם המילה מעלית בהקשר של הזוג מזכירה ריב ישן נושן – אתם לא לבד.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ביונסה וג'יי זי במעלית. splash
תרימו! ביונסה וג'יי זי/splash

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא עוד זוג שעבר משבר בזוגיות, רק שהוא – לעומת ביונסה וג'יי זי – לא הצליחו לשרוד, כך שלירון וייסמן ויובל שפרמן החליטו להתגרש אחרי עשר שנות נישואים ושני ילדים מתוקים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! סלבס.

לירון ויסמן, יובל שפרמן. רפי דלויה
עוד זוג לסטטיסטיקה. לירון ויובל/רפי דלויה

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג שדווקא מדגמן זוגיות יציבה ודביקה, קוראים להם עידו רוזנבלום ויונית לוי, ואם אתם מחפשים אותם אז אולי כדאי שתתעדכנו בכתובת החדשה, כי השניים עברו לווילה מפוארת ממש בסמיכות לכיכר המדינה, זאת כמובן עד שהווילה שהם בונים בנווה צדק תהיה מוכנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחדשו! יונית ועידו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום הראשון מגיע עוד זוג, הפעם על המסך ולא במציאות, ככה זה שאסי עזר ורותם סלע מקבלים הצעה מהערוץ המתחרה להנחות את "האח הגדול" ומתלבטים אם להסכים או לא. בינתיים, בקשת מגישים הצעה טובה יותר, וזוג המורדים מחליט להישאר בבית האוהב.

אסי עזר רותם סלע הכוכב הבא. מערכת וואלה!,
כמעט בגדו. אסי ורותם/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully