וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הכלה שהצליחה לשגע את העולם

1.12.2017 / 3:29

הכלה הטרייה שעברה מהפך, חבר הכנסת לשעבר שנישא בפעם השלישית, הגרושים שמתנהגים כמו זוג נשוי, החתונה הבינלאומית שתתרחש בישראל וכמובן, הכלה הכי מפורסמת בעולם שמשגעת את כולם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

את הרשימה פותחת מישהי שרק לאחרונה התחתנה עם בחיר ליבה, שאותו היא בכלל לא מכירה. קוראים לה עדי גרדוס ואתם מכירים אותה בעיקר בזו שצעדה לחופה בתכנית "חתונה ממבט ראשון", אבל יש מצב שאם תראו אותה ברחוב לא ממש תזהו אותה כי הגברת המאוהבת עברה מהפך ולא ממש דומה לעצמה.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

חתונה ממבט ראשון. ניר פקין
אהבתם את השינוי? עדי/ניר פקין

יאללה למקום הרביעי, שם נמצאים עוד זוג שהתחתן אחרי פרק זמן מאוד קצר של היכרות, אז תגידו מזל טוב לשרון גל שנישא אתמול בפעם השלישית לאשתו, הצעירה ממנו ב-20 שנה, נטלי קרני. השניים, שיוצאים רק מספר חודשים הגיעו אתמול לבית הכנסת הגדול בתל אביב – שם נשבעו אמונים אחד לשנייה אל מול מאות חברים וקרובי משפחה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שרון גל. צילום גולשים,
שיהיה במזל! שרון ונטלי/צילום גולשים

הגענו כבר למקום השלישי, מגיע זוג שאמנם התגרש די מזמן אבל ממשיך להתנהג כמו זוג רגיל. כמה רגיל? עד כדי כך שגווינת' פאלטרו העלתה תמונה של האקס שלה לצד החבר הנוכחי שלה כשמולם מונחת קופסת שוקולד שכריס מרטין הביא להם מארץ הקודש, בה ביקר, כמה אירוני – עם החברה החדשה שלו, דקוטה ג'ונסון.

בראד פולצ'וק, כריס מרטין. אינסטגרם, צילום מסך
החבר נגד האקס. כריס ובראד/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג שבקרוב יצעד אל עבר החופה, הפעם אמנם מדובר בחתונה בינלאומית אך היא תתקיים מממש כאן, בישראל. ואם לדייק, בחוות רונית. אז נכון, החתן הוא שחקן הכדורגל הבינלאומי, סרג'י רוברטו, אבל הכלה היא הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ'.

קורל סימנוביץ'. אינסטגרם, צילום מסך
חתונה מקומית. סרג'י וקורל/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, כמה מפתיע, עוד זוג שיצעד מאוהב שבקרוב ישבעו אמונים אחד לשנייה, רק שבמקרה שלהם – היא תערך במבטא בריטי והחופה תהיה מלכותית, עם מלכה, מלך ונסיכים ממש כמו באגדות, ככה זה כשהנסיך הארי כורע ברך ומציע לחברתו, מייגן מרקל, להינשא לו.

מייגן מרקל והנסיך הארי בעת ההודעה הרשמית על אירוסיהם, ארמון קנסינגטון, לונדון, נובמבר 2017. GettyImages
קולולו! מייגן והארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully