וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתראו את התמונות של מייגן מרקל, תבינו למה הנסיך מאוהב

27.11.2017 / 15:19

מייגן מרקל, מי שתגיד לנסיך הבריטי הארי "איי דו" באביב ותהפוך לבת אצולה של ממש, מסתירה כמה רגעים סופר לוהטים בארכיון. לכבוד האירוסים המלכותיים, וואלה! סלבס אספה את כל המידע והתמונות הנועזות של השחקנית שאתם חייבים לראות

רויטרס

צלצלו בפעמונים, הכינו את החליפות וכובעי הנוצות שלכם - הנסיך הבריטי הארי מתחתן באביב הקרוב, עם שחקנית בשם מייגן מרקל. אמריקאית (!). גרושה (!!). כזאת שלא חששה להפציע על המסך בסצנות לוהטות, למכור מזוודות בשעשועונים ולהסיר את הבגדים והעכבות - רק כדי להיות מישהי ששווה משהו בתעשיית הזוהר ההוליוודית (!!!), אז בגלל זה הנסיך האנגלי השובב אוהב אותה.

בעוד שהעולם התרגש לשמוע היום (ב') באופן רשמי על האיחוד הרומנטי המרגש של הנסיך הצעיר, יש כאלה שנהנים גם לשלוף את כל השלדים מארונה של השחקנית האמריקאית ולנבור בעברה, רק כדי לבדוק האם היא אכן מתאימה להשתחל למשפחת המלוכה הכל כך מאופקת. ובכן, וואלה! סלבס עשתה עבורכם את העבודה ומצאה את כל המידע והתמונות שירגשו את האנגלופילים המקומיים.


רכלו על החתונה המלכותית בפייסבוק

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
כיף איתך. הנסיך הארי ורעייתו לעתיד, מייגן מרקל/GettyImages

הפרטים היבשים: מרקל, בת ה-36 (מבוגרת בשלוש שנים מארוסה המלכותי), היא בתם של אם אפרו-אמריקאית בשם דוריה ואב בשם תומאס, שנפרדו כשמייגן עצמה הייתה בת 6. בתור בתו של במאי תאורה (שעבד על סט הקומדיה "נישואים פלוס"), שגדלה בלוס אנג'לס, חלמה להיות שחקנית - מה שהגשימה כשזכתה בתפקיד מרכזי בדרמה המדוברת "חליפות" (Suits). כלומר, עד שעזבה אותה לאחרונה, בשל התחייבויותיה המלכותיות. כעת, לתמונות הלוהטות כן?

עוד באותו נושא

זה רשמי: הנסיך הארי ומייגן מרקל מאורסים

לכתבה המלאה

מאז שהיתה קטנה, וואלה! סלבס חלמה להיות נסיכה. גם נסיכת הזבל זה בסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully