וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצות להיות דנה זרמון? כי היא פותחת בית ספר

27.11.2017 / 6:09

אדל, אבישג, תראו מי עקפה אתכן בדרך להיות מנטורית עבור אלה שמבקשות להיות "איט גירלז"? זו בדיוק ההזדמנות של חובבי האינסטגרם ללמוד, עם דנה זרמון בתור המורה המנוסה. וואלה! סלבס סיי צ'יז

בווידאו: דנה זרמון באינסטגרם (צילום מסך)

יש כאלה שמעריצות, מנסות את מזלן באודישנים, מתחברות לאנשים הנכונים (או לחברים שלהם) ומציקות לוואלה! סלבס. אבל יש כאלה כמו דנה זרמון שאחרי שצברו המון ניסיון, פשוט עושות את זה: מי שהיתה אחת ה"איט גירלז" המקוריות, הנחתה, התראיינה וצילמה בלי הפסקה עד שהפכה להיות מעצמת אינסטגרם וכוכבת רשת מוכרת, עוברת תחום העסקי ופותחת בית ספר עבור כל אלה שרק רוצות להיות כמותה. וואו.


עוד רכילות מסעירה:
מלכת היופי של טדי שגיא חוגגת יומולדת מוגזמת במיוחד
בלאק פריידיי: קורין גדעון ומיכל אנסקי למען מטרה טובה

רכלו על בית הספר זרמון גם בפייסבוק

דנה זרמון. רפי דלויה
מרצה בכירה למדעי האינסטגרם. דנה זרמון/רפי דלויה

לוואלה! סלבס נודע כי אושיית הסטייל עם כמעט 250 אלף עוקבים באינסטוש (מבלי לדבר על הפייסבוק/ טוויטר ושלל פלטפורמות אחרות), אולי לא תמשיך לעונה הבאה של הדוקו-ריאליטי, אך החליטה להשיק קורס אינסטגרם שיילמד כל בחורה ובחור שרק רוצים להיות זרמונוש את יסודות הרשת, איך להפוך את עצמכם או את העסק שלכם למותג פוטוגני ואיך לעשות מזה קריירה.

דנית גרינברג, דנה זרמון. שרון רביבו,
כך זה קורה בזמן אמת! דנה זרמון מצלמת סלפי/שרון רביבו

בין השיעורים שתלמד בתו של איש הפרסום אילון זרמון החל מתחילת דצמבר, גם איך לצלם ולהצטלם, מה נכון לפרסם ומתי ברשת והכל מפיה, על פי ניסיונה האישי והמקצועי.

אם תהיתם, כחלק מהסטאז' המעשי שתעביר לתלמידיה, דנה תיצור קשר עם חברות מסחריות עבור התלמידים (ההרשמה מגיל 16, חמודות), שאפילו יוכלו להחזיר את ההשקעה בלימודים לחשבון הבנק שלהם. איברים אינטימיים של בעלה, גיא ביטון, לא כלולים במחיר. עשיתם עסק?


וואלה! סלבס עברה קורס בנימוסים והליכות, אך עדיין מתנהגת כמו אביונית.

עוד באותו נושא

ירח הדבש של דנה זרמון לא כולל בגדים!

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • דנה זרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully