וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אשכנזי כבר לא עם אביחי, אז את מי תשדכו לה?

וואלה! סלבס

25.11.2017 / 0:45

עד כמה התבאסתם לגלות השבוע שהזוג המנצח של "האח הגדול" אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי, נפרדו עד להודעה חדשה? וואלה! סלבס מצאה את הדבר היחיד שיוכל לנחם אתכם - אנא, עזרו למצוא לבלונדינית מהריאליטי שידוך מפורסם חדש. אתם בוחרים

יח"צ - חד פעמי

שמעתם המון קולות פצפוץ בימים האחרונים ולא הבנתם את פשרם? אל דאגה, זהו רק הרחש של אלפי לבבות שהתרסקו לרסיסים, כשגילו שהזוג המנצח שהכיר בעונה האחרונה של "האח הגדול", מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה, החליטו לפי שעה לחתוך זה מזו ולהיפרד כידידים. בערך.

עומר אדם (או, האקס המיתולוגי של מעיין, עד כה) בטח לא ישיר על זה, אבל צמד החמד שניהל מערכת יחסים צמודה מאז שהכירו מול המצלמות ושרדו את המעבר לחיים האמיתיים - החליט שכבר לא. כך שאשכנזי עזבה את הדירה המשותפת של השניים וחזרה לאחרונה לבית הוריה, שם היא מנסה להתאושש. בדיוק בגלל זה, וואלה! סלבס כאן כדי לעזור ולנחם.


רכלו על הפרידה של אביחי ומעיין בפייסבוק

מעיין אשכנזי. רפי דלויה
רווקה לוהטת. מעיין אשכנזי/רפי דלויה
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. דנה קופל, ראובן שניידר, מערכת וואלה! NEWS
כבר לא. אביחי אוחנה עם מעיין אשכנזי/מערכת וואלה! NEWS, דנה קופל, ראובן שניידר

מה עשוי לסייע לגברת שכעת מחזיקה בארכיון לא אחד, אלא שני אקסים מוכרים? שידוך מפורסם חדש, בדיוק כפי שהמעריצים מצפים ממנה. מלכת הרכילות ליקטה אוסף של כמה גברברים מרשימים, עצמאיים, חזקים וכמובן - פנויים, שעשויים להתאים לפרודה הטרייה. אז את מי אתם הייתם משדכים למעיין אשכנזי, מהרו והצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully