וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר שביקש לפנות עבורו מסעדה שלמה

וואלה! סלבס

17.11.2017 / 0:09

חשבתם שבתעשיית הבידור הישראלית לא צומחות דיוות חסרות תקנה? במקרה של הזמר הסופר מפורסם ההיפך הוא הנכון - כי ברוב חוצפתו, ביקש ממסעדה להפסיק לשרת את הקהל הרחב רק כיוון שרצה לשבת בה לבדו. וואלה! סלבס סכין

תפריט, מסעדה, פרומו. ShutterStock
תפריט, מסעדה, פרומו/ShutterStock

יש כוכבים שעליהם הרכלנים מספרים כי יחד עם התהילה, סבלו מעליית שתן לראש, אבל אחרים? הם פשוט מוכחים שהשמועות על היותם דיוות - כאלה שדורשים ומבקשים ובאים בטענות גם אם לא הכל אפשרי, רק כי הם אנשים מפורסמים - הכי נכונות.

לא ברור אם זה המקרה של הזמר הסופר מפורסם הבא, שאתם מכירים היטב, אבל שמעו סיפור: הבחור, רצה להתפנק מארוחה טובה במסעדה מאוד עסוקה ועמוסה בתל אביב, כזאת שמאכלסת המוני סועדים בכל יום. עם זאת, הוא לא כל כך שמח שאנשים זרים שישבו בשולחנות שלפניו, מאחוריו ומצדדיו בשעה שהוא זולל גורמה, לכן רגע לפני שהגיע, ביקש לפנות עבורו את המקום מאנשים ולדאוג לכך שלא ישבו לידו סועדים, כאשר מעבר לעלות הארוחה, ידאג לשלם סכום סמלי עבור השולחנות הריקים.

כיוון שלא מדובר בנשיא ארה"ב, האפיפיור או מדונה, אלא בסתם פרימדונה, המסעדה הודיעה לו באופן נחרץ שלא שולחנות שמורים ולא נעליים, הדבר פשוט לא אפשרי. הזמיר? כנראה שהלך לחפש את מזון המלכות שלו במקום אחר.

גבר רעב. ShutterStock
גבר רעב/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully