וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח לשעבר של מריה קארי טוען: "הטרידה אותי מינית"

10.11.2017 / 6:25

הדיווה הבינלאומית היא הבאה שפרצופה האמיתי יתגלה במסגרת גל החשיפות ההוליוודי? שומר ראשה לשעבר של מריה קארי, תובע אותה על שכינתה אותו "נאצי" וביקשה ממנו לשהות איתה בחדר שהיא כמעט עירומה. וואלה! סלבס אובססד

splash

(בווידאו: מריה קארי בגלגול הנוכחי שלה)

גל החשיפות, הטענות והווידויים על כוכבים מטרידים, אנסים, מושחתים ועוברים על החוק שוטף את הוליווד בשצף - כשנראה שלא רק גברים בעלי השפעה, כוח ומעמד סובלים ממנו. כעת גם מריה קארי, מי שנחשבת לאחת הזמרות האמריקאיות המצליחות בכל הזמנים, מואשמת על ידי מי שעבד כשומר הראש שלה בהטרדה מינית, השפלה חוזרת ויחס מזלזל רק כי נולד "עם צבע העור הלא נכון". ברצינות, דיווה?

עוד סיפורים מזעזעים? קבלו:
שרית חדד נלחצת: "תרדו מהבמה, אין לי אוויר". צפו
בן אל, מאחוריך: הפרויקט הסודי של אביבה תבורי

רכלו על ההאשמות בנוגע למריה קארי בפייסבוק

מריה קארי. splash
מתערטלת בפני העובדים שלה? מריה קארי/splash

אז אמנם לא מדובר במקרה שמזכיר את מעשיהם לכאורה של השחקן קווין ספייסי או המפיק הארווי ויינשטיין, אך מי ששימש כמאבטח הפרטי של קארי בין 2015 ל-2017, מיייקל אנלו, חושף פרטים די מביכים על התנהלותה של הגברת המזמרת שביקרה בארץ כמה פעמים בשנים האחרונות. כן, כולל בתקופה שבה עבד עבור קארי.

עורכי דינו של שומר הראש, התריעו בפני הכוכבת שבקרוב יתבעו אותה על כך שהשפילה אותו כאשר כינתה אותו פעמים רבות "נאצי", "גלוח ראש" וטענה בפניו כי הוא חבר בתנועה הגזענית קו קלוקס קלאן. ההצקות, הגיעו לדבריו כיוון שקארי העדיפה שיקיפו אותה בעיקר חברי צוות אישי שחורים - מה שלצערו, בלתי אפשרי במקרה שלו - מה שהוביל לכך שפיטרה אותו בחודש מאי האחרון, כשנתיים לפני תום החוזה בינם, מה שגרם לו להפסיד הכנסה של כחצי מיליון דולר. ברצינות?

אוי לא!

מה עובר על מריה קארי?

לכתבה המלאה
מריה קארי. splash
דווקא נראה שנחמד לו איתה. קארי והמאבטח, לפני כשנתיים/splash

על פי נוסח התביעה המתגבשת, המאבטח מעלה טענות על הטרדה מינית מצדה של קארי, לפיהם הזמרת ביצעה "מעשים מיניים בנוכחותו, מתוך כוונה שאנלו יצפה בה". שומר הראש לשעבר, טוען שבמהלך טיול למקסיקו, "מריה ביקשה ממני לבוא לחדר שלה כדי להעביר כמה מזוודות וכשהגעתי לשם, לבשה רק שמלה שקופה כמעט לחלוטין". לדבריו, כאשר ניסה לעזוב, קארי התעקשה שהוא יזיז את המטען תוך כדי שהיא עומדת בסמוך לו. עם זאת, לא היה שום מגע פיזי בין השניים.

בין עורכי דינו של אנלו לאלה של הדיווה הבעייתית, מתקיים בימים האחרונים משא ומתן משפטי, כך שמטעמה של קארי גילו שהציעו לאנשיו של המאבטח לשלם חלק מהסכום הכספי שהפסיד - אך לא כזה שמספק אותו. לפי שעה, התביעה עוד לא הוגשה, אבל אחרי הסיפורים האלה, קצת מפתיע שמריה מתפלאת למה אנשים כל כך אובססיביים אליה.


וואלה! סלבס לא מטרידה מישהו ספציפי, אלא את העולם כולו. בנוכחותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דורשת שיחזיקו את ידה. קארי בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך
מריה קארי. אינסטגרם, אתר רשמי
הופכת אותם ללאבר בוי שלה/אתר רשמי, אינסטגרם
מריה קארי. GettyImages
מבלה איתם ללא מכנסיים/GettyImages
מריה קארי. splash
מכריחה אותם לדחוס אותה לשמלה זעירה. מריה קארי/splash
  • עוד באותו נושא:
  • מריה קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully