וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: האוהבים הצעירים שמשגעים את הביצה

10.11.2017 / 6:26

האמא הטרייה שחזרה לעבודה, הזמרת המפורסמת שהדליפה תמונות עירום של עצמה, השחקנית ההורסת שפרסמה תמונה שלה מניקה, הזמר הוותיק שאוחז חברה חדשה, וכמובן, הזוג המפורסם שמשתלט על התעשייה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

יח"צ - חד פעמי

את הרשימה פותחת האמא הטרייה עם הקול הכי יפה בתעשייה, הלא היא שרית חדד, שרגע לאחר הלידה כבר התייצבה לצילומים לקליפ חדש שלה לקראת סיבוב ההופעות שהיא עתידה לצאת. בתמונות בלעדיות שהגיעו לוואלה! סלבס, אפשר לראות כי חדד לא מתכוונת לצאת לחופשת לידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרימה בצילומים. שרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

יאללה למקום הרביעי, שם נמצאת זמרת נוספת שהחליטה שהיא לא נכנעת ללחצים ואיומים, כך שבמקום לשלם לסוחטים כספים רבים על מנת שלא יפרסמו תמונות עירום שלה – הזמרת סיה החליטה לפרסם אותן בעצמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תמונת עירום שהזמרת סיה פרסמה. אינסטגרם, צילום מסך
מזהים? סיה/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השלישי והמכובד מגיעה עם בלונדינית לוהטת שהחליטה לחשוף הכל, ככה זה כשמיה דגן מחליטה להשיב אש על תמונה שפרסמה הדוגמנית קנדיס סוונפול, כשהיא מניקה את בתה. דגן, שכנראה לא אהבה את הביקורות על התמונה של הדוגמנית המפורסמת, החליטה לפרסם תמונה שלה שהיא מניקה את בתה אמליה ולא נראית כמו דוגמנית צמרת.

מיה דגן מיניקה. אינסטגרם, צילום מסך
חושפת! מיה/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני מגיע אחד הגברים היותר שרמנטיים ואהובים בישראל, גידי גוב, שאוחז בתקופה האחרונה בחברה חדשה העונה לשם יונית שטרן. השניים, שמבלים ביחד כבר כמה שבועות, נתפסו מבלים ביחד במסעדה ירושלמית ונראו מאוהבים מתמיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוג חדש. גידי והחברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון, איך לא הזוגיות הנוצצת והיפה שנחשפה לראשונה בוואלה! סלבס. אז למקרה שלא שמעתם – גפן ברקאי וניבר מדר הם הכי זוג לוהט שיש בביצה המקומית. כן, אחרי שכיכבו על שלל שלטי חוצות כזוג, השניים החליטו לממש את הזוגיות גם במציאות.

קמפיין סתיו/חורף 2017/2018 של רנואר. אלון שפרנסקי,
זוג הורס. ניבר וגפן/אלון שפרנסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully