וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: טיפול היופי הסודי של גלית גוטמן

6.11.2017 / 6:01

חשבתם שמלכת הדוגמניות המקומית נשארת צעירה וחיונית רק בזכות הגנים הטובים? אז זהו, שהמאורסת המאוהבת גלית גוטמן נעזרת בטיפול סודי על מנת לזהור כבר שנים ארוכות מול המצלמות. וואלה! סלבס אסיסטנטית

צילום: קובי אליהו, עריכה: אביעד בללי

(בווידאו: גלית גוטמן בראיון על האירוסים ליגאל אהובי)

כנראה שאין הרבה אנשים, אם בכלל, שלא יסכימו עם העובדה שהדוגמנית גלית גוטמן - מנחה, אמא (מילף!), בכירת המודלז המקומיות ואחת הוותיקות שבהן כאן בארץ הקודש - היא לא רק ישראלית יפה, אלא מהפנטת, על המסך, בתמונות פאשן ואפילו סתם כשהיא יורדת בפיג'מה לקניות במכולת.

עם זאת, מי אמר שיופי הוא רק עניין של גנטיקה טובה או רופאים פלסטיים? כיוון שגוטמן, כמקצוענית שעובדת בתחום הביוטי המקומי כבר שנים ארוכות, עוברת בדרך קבע טיפול קוסמטי שאיש לא שמע עליו עד כה - כזה שמסייע לה להיראות זוהרת גם אחרי ימי צילום מתישים, למרות שהיא כבר לא ילדונת בת 20.


עוד רכילות מרגשת? קיבלתם:
קנדל ג'נר חוגגת יום הולדת בחולצת בטן וציץ מציץ
הדוגמן ברק שמיר עבר תאונת דרכים ופונה לבי"ח

רכלו על טיפול היופי של גלית גוטמן בפייסבוק

גלית גוטמן, רונית רפאל. אביב חופי
האישה וזו שעוזרת לה. גלית גוטמן עם רונית רפאל/אביב חופי

נשים אלגנטיות, גברים מטרוסקסואלים, אתם מוזמנים לקבל טיפ מהבלונדינית הנאווה: מתברר שאיש לא יודע, אבל אחת לחודש, גוטמן פשוט לא יכולה בלי טיפול חמצן (כמו אלה שעוברים כוכבים הוליוודיים בדרך קבע) לפנים הסופר מפורסמות שלה.

לכן, מי שהתארסה לאחרונה ליגאל אהובי במסגרת איחוד יוקרתי בהחלט, מגיעה למרכז הקוסמטיקה החביב עליה אחת לכמה שבועות, אז מוזרם ומותז לעור הקורן שלה חמצן שמסייע ליצירת המראה הזוהר והמרענן.

עוד באותו נושא

גלית משוויצה בטבעת האירוסים

לכתבה המלאה
אירוע רונית רפאל. אביב חופי
נשים שמורות. דליה מזור, רובי פורת שובל, רונית תירוש, רפאל וליאת אשורי/אביב חופי
ארבל קינן. אביב חופי
מדגמנת חצאית. ארבל קינן/אביב חופי
מיכל ויואב צפיר. אביב חופי
גם הם הגיעו. מיכל ויואב צפיר/אביב חופי

את פרט המידע המסעיר, חשפה מיס גוטמן בסוף השבוע, במהלך אירוע בחירת הנציגה החדשה של רשת "רונית רפאל" בישראל - תחרות שבה גלית שפטה ובחנה כמה נשים יפות, לצד גרציות כמו דליה מזור, רובי פורת שובל, הסטייליסטית ליאת אשורי ואשת הקוסמטיקה רונית רפאל - שבחרו בח"כ לשעבר רונית תירוש לתפקיד. נו, ברור שהשופטת גוטמן היא גם מטופלת קבוע של הרפאל, כן?


וואלה! סלבס לא צריכה טיפולי יופי. היא מכוערת מבפנים החוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully