וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: האלילה החדשה של הביצה המקומית

27.10.2017 / 6:11

הסולחה של המעושרת והנכה, הסכסוך של האבא והבן, הנקמה המתוקה של האקס, ההתרחבות של מגישת החדשות וכמובן, הלידה של האלילה החדשה בביצה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת

צילום מסך

את המקום החמישי קוטפת האישה, הפה הגדול והמזומנים, הלא היא ניקול ראידמן שאחרי הסערה שיצאה בעקבות הכסף שהביאה לנכה, חנה עקיבא, שמצידה לקחה את הכסף אבל אחר כך פתחה פה על המעושרת, מגיע שלב הסולחה – השתיים נפגשו בתחנת הרדיו כשעקיבא הגיעה להתראיין אצל ניקול.

מה האירוע שעשה לכם את השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סולחה! ניקול וחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא סכסוך נוסף, עתיק יומין, בין אב ובנו, שרק מחריף כי בן אל תבורי החליט להדגיש בקרדיטים בשיר החדש שלו ושל סטטיק כי השיר נכתב בהשראתם הבלעדית, כן הבלעדית, של הוריו של הסטט בוי. ולא, לא בהשראת אביו - שימי תבורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בן אל תבורי עם שימי תבורי בטיזר לקליפ "הכל לטובה". יוטיוב, צילום מסך
שימי, מי? בן אל ושימי/צילום מסך, יוטיוב

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא, ניחשתם יפה, עוד סכסוך – הפעם בין שני נאהבים שכמעט וצעדו לחופה אבל העדיפו לסיים את היחסים בפיצוץ. מדובר כמובן על מושיק גלאמין והאקס שלו, ג'קי בן לולו, שלמרות שעבדו ביחד בעסק של מושיק – לאחר הפרידה, החליט גלאמין להיפרד מהחבר גם בפן המקצועי, מה שגרם לג'קי לפתוח את אותו העסק בדיוק רק בלוס אנג'לס.

מושיק גלאמין. ניר פקין
נגמר בפיצוץ. מושיק וג'קי/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע זוג החמוצים האולטימטיבי של הביצה, עידו רוזנבלום ויונית לוי, שעם החרבת המשפחה החליטו שהגיע הזמן להרחיב גם את המרחב האישי שלהם, כך שבקרוב מאוד הם יעברו לדירה גדולה ומפוארת יותר. אגב, למובילים לא תהיה עבודה קשה, כי השניים ישארו בשכונה ממש בסמיכות לכיכר המדינה.

יונית לוי עידו רוזנבלום. ניר פקין
מרחיבים את הבית והמשפחה. יונית ועידו/ניר פקין

ואם כבר בהרחבת משפחה עסקינן, אז במקום הראשון נמצאת התוספת החדשה וסביר להניח שגם המאוד יפה בביצה החדשה, אז תגידו שלום לאל עזרא – הלא היה בתה של בר רפאלי, שהביאה לאוויר העולם את בתה השנייה והחליטה גם הפעם להעניק לבתה שם עם ניחוח של חול. ובמקרה הזה, גם עם ניחוח אלוהי.

בר רפאלי. ניר פקין
ויקרא שמה בישראל: אל/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully