וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזרו לגלית גוטמן לבחור את שמלת הכלה המושלמת

21.10.2017 / 1:01

רגע אחרי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס כי על הצעת הנישואים שקיבלה גלית גוטמן, עכשיו הגיע תורכם לעזור לה למצוא את שמלת הכלה המושלמת עבורה. אז האם זו תהיה שמלה כמו של שלומית מלכה או כמו של בר רפאלי? וואלה! סלבס לובשת לבן

יהודה לוי ושלומית מלכה מתחתנים

אז נכון, גלית גוטמן מעולם לא התחתנה בטקס רשמי ויותר מכך – היא גם הצהירה לא מעט פעמים שהיא לעולם לא תתחתן בטקס דתי מסורתי, לפחות עד שיאושרו נישואים חד מיניים בישראל. עם זאת, לשמחתה ולשמחת וואלה! סלבס – גוטמן, כפי שקראתם כאן לראשונה, קיבלה הצעת נישואים מבן הזוג האוהב, איש העסקים ההורס, יגאל אהובי. אז לא תעשו קולולו?

איזו שמלה הכי אהבתם? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע אחרי שקראתם לראשונה על ההצעה בוואלה! סלבס, הגיע תורכם לעזור לכלה לעתיד. מה העזרה? ניחשתם יפה – תבחרו עבור הדוגמנית ההורסת שדגמנה לא מעט שנים שמלות כלה, את השמלה המושלמת עבורה. מי יודע, אולי גלית אפילו תקשיב לכם ותבחר בשמלה האהובה ביותר.

אז איזה סגנון אתם אוהבים יותר – נערת הפרחים שלבשה שלומית מלכה ונראתה כאילו ויצאה מתוך חלום או אולי את השמלה המיוחדת שנתפרה עבור בר רפאלי שנראתה כמו דוגמנית שיצאה מקטלוג (בעצם, היא סוג של). או אולי בכלל אתם מעדיפים את הסגנון היותר מהודק וקלאסי של מאיה ורטהיימר שהפגיזה בסטייל מטורף? תורכם לבחור.


הבגד הלבן היחיד שיש לוואלה! סלבס בארון הוא חיתול שהיא שומרת מאז הילדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully