וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: המלכה האם קיבלה הצעת נישואים עם טבעת יהלומים

20.10.2017 / 0:16

זוג השחקנים שהביאו בת לאוויר העולם, הסיוט של אשת התקשורת מעבר לים, המעושרת שנעלבה מהנכים ולא נשארה חייבת, הזוג המפורסם שמצפה לבייבי שלישי, וכמובן, הדוגמנית ההורסת שקיבלה הצעת נישואים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צלמים זמניים מורשים

את הרשימה נפתח עם מזל טוב אחד גדול לזוג השחקנים ההורס, ליאת הר לב ובועז קונפורטי שהביאו לאוויר העולם את בתם הראשונה, שתצטרף למשפחה הקטנה שכוללת כבר את הבן הבכור, זוהר.


מה האירוע שהכי ריגש אתכם השבוע? רכלו לנו בפייסבוק

ליאת הר לב, בועז קונפורטי. רפי דלויה
שיהיה במזל! ליאת ובועז/רפי דלויה

ממשיכים למקום הרביעי, שם נמצאת האישה, הפה הגדול והשיער הג'ינג'י, הלא היא ג'ודי ניר מוזס שבסך הכל רצתה לחזור מחופשה בפראג, רק בשביל לגלות בשדה התעופה שהיא וילדיה לא רשומים על הטיסה. לאחר מסכת עינויים שכללה טיסות נפרדות לה ולילדיה דרך יעדים אחרים באירופה – חזרה המשפחה המאושרת לישראל. וכן, היא כבר צילמה וידאו בו היא מתלוננת על השירות והעלתה לפייס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'ודי שלום ניר מוזס. ניר פקין
מי מתעסק? ג'ודי/ניר פקין

יאללה, הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד אישה עם פה גדול, אלא שהפעם הפה הגדול נפתח עליה, ככה זה כשניקול ראידמן מגיעה לבית ראש הממשלה, עוצרת את הרכב מול מחאת הנכים שהפגינו שם, שולפת 2000 ג'ובות ונותנת לאחת הנכות, שמצד אחד לוקחת את הכסף ומצד שני מלכלכת על ניקול בכלי התקשורת. המעושרת לא נשארה חייבת וכתבה סטטוס בו היא מנסה להבין איך אפשר לקבל את הכסף ובו זמנית ללכלך. או כמו שראידמן אמרה: קיבלתי יריקה בפרצוף.

ניקול ראידמן בהפגנת הנכים מול בית ראש הממשלה 17 באוקטובר 2017. גלי צהל, מערכת וואלה! NEWS
נעלבה מהנכים. ניקול וחנה/מערכת וואלה! NEWS, גלי צהל

במקום השני והמכובד נמצא הזוג הכי חמוץ וקפוץ בתעשייה המקומית – יונית לוי ועידו רוזנבלום – שלמרות שוואלה! סלבס ישבה להם על הווריד בניסיון להבין אם הם בהיריון או לא, הם הכחישו רק בשביל שעידו יוכל לפרסם אחרי שבוע ציוץ בו הוא מודיע שהם מצפים לילד שלישי.

יונית לוי. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
שיהיה במזל! יונית ועידו/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

הגענו למקום הראשון – שם, איך לא, נמצאת המלכה האם, הדוגמנית בה' הידיעה, גלית גוטמן, שבגיל 45 קיבלה הצעת נישואים מפתה במיוחד מאיש העסקים, יגאל אהובי. ההצעה, עליה קראתם לראשונה בוואלה! סלבס, הגיעה אחרי 4 שנות זוגיות, אז ברור שהיא אמרה "איי דו". אגב, אם אתם מתכננים על חתונה מפוארת עם רב, כוס ויונים באוויר, אתם יכולים לשכוח מזה, כי הגברת גוטמן מתכננת דווקא על מסיבת אירוסים אינטימית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולולו! גלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully