וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ירון ברלד קילל אותי ואיים שירביץ לי"

3.10.2017 / 12:30

הבדחן האהוב לא ממש שולט בלשונו, או במזג החם שלו? כי לטענת אדם שנקלע איתו לוויכוח ברשת על השימוש במילה "מפגר", הכוכב המצחיק השתלח בו ואיים עליו ש"יז**ן אותו". ברלד בתגובה: "פרצו לי לפייסבוק". וואלה! סלבס תירגע

ניר פקין

האם הקומיקאי ירון ברלד מתקשה לשלוט במזג החם שלו או בלשונו? תלוי את מי שואלים, כיוון שעל פי מידע שהגיע לוואלה! סלבס, האיש המצחיק איים על אדם שביקר סטטוס שלו ברשת ואף נכנס איתו לוויכוח בפייסבוק - שיכה אותו ו"יז**ן" אותו. לעומת זאת, ברלד עצמו טוען שמעולם לא עשה זאת, שמע על איומים שכאלה, כך שככל הנראה "מישהו פרץ לפרופיל פייסבוק שלי".


עוד סיפורים מסמרי שיער:
נחשו מי תנחה תכנית למבוגרים
ג'סטין ביבר, אתה לא רצוי בשכונה היוקרתית

רכלו על ברלד גם בפייסבוק

ירון ברלד. אור גפן,
כתב לו "אתה בנאדם אפס"? ירון ברלד/אור גפן

ירון אלקסלסי, גלש בפייסבוק לפני כמה ימים, כשנחשף לסטטוס שנכתב על פי הטענות בפרופיל של ברלד, בו נעשה שימוש במילים "פיגור שכלי". כשפנה אל הקומיקאי והסביר לו שלא מדובר בנושא מצחיק אלא בלקות ממנה סובלים אלפי ומיליוני בני אדם, ברלד ככל הנראה אכן מחק את הסטטוס הפוגע, אך במקביל נכנס עם המעריץ שלו לוויכוח בתכתובת הודעות אישית, שכללו במילים חריפות ואיומים.

"הייתי קצת המום שככה הוא ענה לי, לא מתאים לו. אני ממש אוהב אותו, אבל ככה לא מדברים לאנשים", סיפר אלקסלסי לוואלה! סלבס, "אני בטוח שיש לו מעריצים שבאמת סובלים מקשיים, וכשהם קוראים סטטוס כזה - הם יכולים להיפגע ולהיעלב, לכן פניתי אליו", הסביר.

הגזרה התכווצה?

ברלד יוצא לסיבוב קניות מבדח

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התכתובת הלא נעימה. לא לילדים, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד הוסיף שמכיוון שהוא "עובד עם קהילה של אנשים שמתקשים ביום-יום, זה פגע בי והחלטתי להגיב לברלד. אבל בחיים לא ציפיתי לתגובה כזו מזעזעת". בין השאר, נכתב בהודעות "אתה בנאדם אפס, אני אז**ן אותך אני מבטיח".

כשענה לו המעריץ (לשעבר) "אתה מוזמן", השיב לו המצחיקול "לא בתחת, במכות... חחח". לדבריו של הגולש, שתיאר את המקרה לוואלה! סלבס, "עצוב שככה אנשים מפורסמים מדברים לאנשים אחרים, מאיימים ומקללים, לא חשבתי שברלד אדם כזה".

ברלד, לשטוף לך את הפה בסבון?
"לא היה ולא נברא. זה לא אני, מישהו פרץ לי לפייסבוק".


וואלה! סלבס לא עושה צחוק מאף אחד, מלבד מעצמה. מדי פעם.

ירון ברלד. ניר פקין
שלו או לא? ברלד/ניר פקין
ירון ברלד. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
בתלבושת אחידה. ברלד/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה
  • עוד באותו נושא:
  • ירון ברלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully