וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים מפיצים תמונות ילדות מביכות שלהם שאסור לכם לפספס

וואלה! סלבס

6.10.2017 / 6:42

הייתם מסכימים לפרסם ברשת תמונה שלכם מגיל 13, עם חתימת השפם והחצ'קונים? כי זה מה שעשו שלל כוכבים שמשתפים ברשת תמונות שלהם מגיל ההתבגרות - ולא תאמינו כמה גרוע חלקם נראו. אז בואו נראה אתכם מזהים את הכוכבים האהובים עליכם

מתיחת פנים - ריס וית'רספון/עריכה: אמיר קוטיגרו

בסרטון - ככה השתנה ריס וית'רספון עם השנים

מי היה מאמין שלנה הידי, סרסיי האחת והיחידה מ"משחקי הכס", הייתה פעם ילדה מחוצ'קנת חסרת מודעות ממש כמונו? מה שעוד יותר מפתיע זה שהידי, ולא מעט כוכבי הוליווד נוצצים אחרים, שיתפו השבוע ללא בושה ברשתות החברתיות תמונות סופר מביכות שלהם מהימים שהיו טינאייג'רים מלאי הורמונים וחסרי מודעות. אל תדאגו, יש להם סיבה טובה לכל השיימינג העצמי הזה: קמפיין שהושק בתכנית הלייט נייט של סטיבן קולבר, שם השחקן ניק קרול הציב בפני קולבר אתגר יוצא דופן - לפרסם באינסטגרם ובטוויטר תמונה שלו מגיל ההתבגרות התחת התיוג PuberMe# ("אני בגיל ההתבגרות" בתרגום חופשי).

קולבר ניצל את ההזדמנות וקרא לכל השחקנים, זמרים וקומיקאים באשר הם להצטרף לאתגר ולשתף את התמונות המביכות שלהם מהילדות. עבור כל סלב שיעמוד באתגר, הבטיח קולבר לתרום מקרן הצדקה שלו למטרת הענקת סיוע לנפגעי הסופה בפורטו ריקו. קרול הבטיח להשוות את התרומה שלו. האתגר הוויראלי תפס תאוצה וכוכבים רבו נענו לאתגר.


גם וואלה! סלבס הייתה משתתפת באתגר, אבל כשהיא הייתה בת 13 עוד לא היו מצלמות...

האם תצליחו לזהות אותם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully