וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור עורכת אורחת: נועה קירל משתלטת על וואלה! סלבס

נועה קירל | צילום: מגד גוזני

8.10.2017 / 1:41

טלפון אחד מהעורך של וואלה! סלבס, גרם לי לקפוץ מהתרגשות, להפשיל שרוולים ולהיכנס לנעליו של העורך שנחשב לאימת הסלבס. אז למה בעצם הסכמתי לעשות לעצמי חיים קשים? כנסו ותבינו

נועה קירל. מגד גוזני
שולטת! נועה/מגד גוזני

שלום גולשי וואלה! סלבס, אתם בטח תוהים וחושבים לעצמכם "מה עובר לה בראש שהיא החליטה לערוך אתר רכילות?". אז תנו לי להסביר לכם. אז נכון, אני רק בת 16וחצי, ונכון, עדיין לא סיימתי את הבגרויות, אבל היי, כשמציעים לך הצעה כזו – מי יכולה להגיד לא?

מה דעתכם על ההשתלטות שלי? רכלו בפייסבוק

נועה קירל. מגד גוזני
קילר!/מגד גוזני

בקיצור, אני והסוכן שלי רוברטו, החלטנו לקבל את הצעה להשתלט על האתר ולראות מה עובר בראשם הקודח של הכתבים שמדי יום מספרים לכם על הדברים הכי לוהטים שקורים בביצה. כפי שאתם יודעים, אני נמצאת בתעשייה ומסתנוורת על בסיס יומי מאור הזרקורים כבר שלוש שנים. ואיך לומר? זה לא הדבר הכי קל – מעריצים, צלמים, השקות, אירועים, ימי צילום, מאפרות, ספרים וכל מה שרק עולה לכם לראש. אז החלטתי לקחת הפסקה ולראות איך זה נראה מהצד השני.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נועה קירל. מגד גוזני
מעניין אתכם מה יש לי להגיד?/מגד גוזני

אז תהיו נחמדים איתי, כי זו פעם ראשונה שאני עושה פרויקט שכזה, ומקווה מאוד שכולכם תהנו ותאהבו את מה שהכנתי לכם. אז ככה: נתחיל בריאיון בו אני עונה על כל השאלות הכי מעניינות שבטוח בא לכם לשמוע את התשובות עליהן. משם, נמשיך למדריך מיוחד שהכנתי לכם 'איך לעשות את הסלפי המושלם', מבטיחה לכם שאחרי שתצפו בו, הפיד שלכם יראה אחרת ואתם תודו לי.

נועה קירל. מגד גוזני
באתי לכבוש את וואלה! סלבס/מגד גוזני

רגע, זה לא נגמר, כי בנוסף, שלחתי את צלם הפפראצי של וואלה! סלבס לצלם את שיר אלמליח, שהיא אחת הדוגמניות השוות כאן בארץ לדעתי. והכי פאן של הפאן – יומן מסע שלי, בו אני חושפת לראשונה תמונות שעדיין לא נראו ובא לי שגם אתם תבינו מה עובר עליי ביום יום, ובעיקר, מאחורי הקלעים.

זהו, יאללה, עכשיו אחרי שחפרתי לכם – אפשר להתחיל. אז כנסו לאייטמים, תקראו, וכמובן, אל תשכחו להגיב. ברור שתגובות חיוביות! לאב יו

נועה קירל. מגד גוזני
יהיה כיף!/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully